1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe kan je een BIN-bestand openen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JKI, 16 feb 2006.

  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie titel. Hoe kan je een BIN-bestand openen. Het zou een installatieprogramma moeten zijn, maar zo herkent mijn computer hem niet...

    PS: Sorry dat er geen vraagteken staat in de titel staat, maar het toetsenbord doet een beetje raar;)
     
  2. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Winiso, winrar (not sure) of deamon tools.
     
  3. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, geen pc gamer eh? ;)

    Iig, je kan het met WinISO of IsoBuster openen. Ik raad IsoBuster aan, die heeft namelijk geen irritante triallimits zoals WinISO. En, gezien de meeste mensen wel Winrar or Winzip (of winace, whatev) op hun pc hebben, daarmee kan het ook.
    Je kan het ook mounten met een programma zoals Daemon Tools, die maakt een virtuele 'drive' aan waar je vervolgens het .bin filetje op kan mounten.

    Daemon Tools

    Isobuster

    Winrar
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx. En nee, ik ben geen pc-gamer, ik houd het bij de xbox:).
     
  5. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Pc is ook leuk hoor ;). Vooral fps'en voelen echt compleet anders op de pc. En F.E.A.R. moet je gewoon gespeeld hebben _O_
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel willen, maar daarvoor is m'n computer gewoon te langzaamO-) . Maar er hoop in dat mijn ouders eens een mooie en snelle computer gaan kopen:)
     
  7. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb F.E.A.R. hier op 800x600 met zowat alles op medium/low gespeeld en had rond de 40 - 50 fps. En ik heb ook een oude kutpc :D.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  8. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    deamon tools werkt het beste
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Winrar niet :).

    Ik gebruik Alcohol 120% hiervoor (google op alcohol 120%). Virtuele schrijven aanmaken--> Komt er een cd-rom station bij, rechtermuisknop, image invoeren, bladeren naar het .bin bestand. En hij doet 't. Je kan 'm ook gewoon op een CD/DVD branden en dan doet hij het ook. Ditzelfde geld ook voor .iso .cue .mds bestanden etc...
     
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    of je mount hem idd met alcohol 120
     
  11. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer dan eens Ctrl+Shift tegelijk. Staat je toetsenbord weer op Amerikaans ingesteld ;)
     
  12. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Met deamon tools werkt het makelijkst gewoon te downloaden bij www.downloads.com maar je moet hem openen via de .ceu bestand die er bij zit heb je die niet dan heb je pech _0/ dan kan je hem niet open of je moet er zelf 1 maken en over dat weet ik niks |:-
     
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Deamon Tools is inderdaad het handigst (neemt veel minder RAM in dan bijv. Alcohol120).
     
  14. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, erg makkelijk ook. Je mount een image,(maakt dus een nieuwe cd-drive aan), opent het bin bestand, en voila! Autorun start al op!
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    hoeft niet eens, je selecteerd onderin "alle bestanden" en je can de Bin ook openen
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is mounten?
     
  17. blavblabla

    blavblabla Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer Het ook met een BIN - bestand maar DaemonTools vindt em niet :confused:
    En ik ben wel een ervaren gamer :p
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    DaemonTools wil bij het BIN bestand altijd graag een CUE bestand. Kan je die wel openen?
    Als je bijv. PowerISO gebruikt heb je geen CUE bestand nodig.
     

Deel Deze Pagina