Dark Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 28 mrt 2006.

  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ook maar meteen een aparte sectie voor de Dark Brotherhood quests.

    Vraagje:

    die kerel van de Brotherhood (Vasquerri of zoiets) vroeg mij of ik ook vampier wilde worden. Heb dat nog maar niet gedaan.
    Wanneer kun je t beste vampier worden, nadat je de mainquest hebt voltooid ofzo? Ik denk namelijk dat als ik meteen ja had gezegd dit de rest van het spel beïnvloed:confused:
     
  2. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    wil niet al te veel kwijt maar je moet het wel een beetje op tijd bedenken, anders is het te laat:)
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    voegt het echt iets toe eigenlijk? en stopt hij op een bepaald moment met aanbieden en wat is het voorbeeld als ik tegen hem ja zeg of dat ik me later als hij het niet meer aanbied laat bijten (krijg ik wapens ofzo van hem)

    pm me als je het niet wil verpesten voor de anderen
     
  4. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook nog gewoon later vampier worden, bijv in grotten daar raak ik vaak genoeg geinfecteerd. (wilde je een pm sturen maar je hebt je limiet bereikt)
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hij is nu leeg. had het gezien, sorry, als je me alsnog kan pmen zou ik het waarderen
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook geinteresseerd in Vamp worden, en omdat mijn characters nadruk ligt op Stealth zat ik te denken om ook deze Dark Brotherhood te gaan opzoeken, of de Thieves Guild....
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dark brotherhood vind jouw, slacht een onschuldig persoon af en ga op een veilige plek slapen, dan komenz e naar jouw toe
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Check even de startposts van het algemeen helptopic en het questtopic, want daar vind je nl. info over die guilds en hoe je ze kan joinen, etc.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, dan weet ik dat ook weer :)
     
  10. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al die missies gedaan van die vicente maar nu krijg ik missies van ocheeva alleen die eerste missie snap ik helemaal niks van|:-
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan iemand me even uitleggen hoe ik in de nis (als ik het goed heb begrepen) kom waardoor ik de kroonluchter (als ik het goed begrepen heb) op het hoofd kan laten vallen van die elf (met een nord als servant) Het is de tweede missie van de dark brotherhood
     
  12. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is toch die missie dat je in imperial city een elf moet omleggen?

    Hij loopt rond in een Inn (een hoekpand, ben de naam kwijt), ik kreeg van een bedelaar te horen waar maar dat kan ook omdat ik Thief ben...
    Vraag de innkeeper wat, zei verwijst je door naar zijn vriendin. Zij verteld je weer dat ie een paar uur per dag in een huis zit om high te worden. Ga naar dat huis, ff wachten tot ie op komt dagen en killen maar.

    Om de info los te krijgen moet je wel waarschijnlijk persuade gebruiken zodat ze je aardig genoeg zullen vinden.
     
  13. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Breek via de kelder zijn huis binnen, dan de trap op (ontwijk de servant) en gelijk naar rechts (geloof ik). Daar zit een los paneel in de muur. Wacht op het juiste tijdstip en maak de knoop los. Presto.
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    De Dark brotherhood vind ik echt dé leukste guild in het spel. Ik wil niet teveel verklappen maar er worden soms wel heel moeilijke keuze's aan je voorgeschoteld. Ik ben een kahjit met Thieve sign en Thieve class en dit speelt heerlijk.

    Als die vincente je vraagt of je een vampier wilt worden is ja een goede keuze. Je krijgt heel veel stat bonussen en als je vaak genoeg voed dan heb je ook geen last van de zon :)

    Gewoon het huis binnen lopen, je slachtoffer heeft nix door. Dan vanaf ingang, naar rechts en dan de trap op. Slaapkamer aan je rechterhand zit vlakbij het bed een geheime deur. Deur in. Aant einde van het gangetje zit een houten schotje met wat touwtjes eraan. Knoop ze los en hij valt bovenop de elf :)
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit nu ook bij de DB, ga alleen pas van t weekend ofzo verder want kmoet maar weer is leren voor de testweek...
     
  16. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet bij die quest met die servant wel goed sneaken, ik werd telkens gepakt.
     
  17. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    lol, als ik bovenop de elf ging springen gebeurde er nog nix :p en die servant kwam nooit uit z'n hok :)
     
  18. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Bug ofzo? Lijkt me niet goed. Bij mij liep die servant constant in de weg.
     
  19. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Had je je Dark Brotherhood pak aan?
    kan ook komen omdat alles bij mij op stealth gebasseerd is dat ze me niet doorhadden O-)
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook aangesproken door DB maar nu moet ik iemand omleggen in de ''omen inn'' ofzo. maar waar zit die toko?
     

Deel Deze Pagina