maat van me wilt voor de gein zown lied opnemen maarre weet iemand een goed programma daarvoor? (dat je de beat op de achtergrond hoort en dat je wat je zegt erop komt..) microfoon heeft ie wel..
ja denk ook dat dat t beste is. moet je wel ff kijken want er zijn verschillende soorten in (rap/trance/ enz)
voor jouw doeleinde is magix music maker voldoende ja. Maar een of ander freeware programma is er vast ook wel. Ik wil hem wel produceren
ik gebruik ''HipHop ejay 4'', ik heb al vele nummers gemaakt, een paar met me broer edit // check em handtekening, (hieronder, in lichtblauw) dat is de begin van me Halo Rap . (artieste naam van mij is ''$partan23R'') onthou die naam goed als ik beroemd word met DE Halo Rap
nee maat van me wilt rap nummer opnemen en hij had laatst 1 nummer opgenomen en het klonk best goed.. maar je hoorde veel ruis enz dus daarom vraag ik het hier..
Gooi anders de "zang" ff online, wil ik hem wel opleuken met beats/backing etc, tenminste als ie een beetje in de maat heeft gezongen
ikzelf gebruik ook hip hop ejay voor muziek.... je kan hier zowel goeie beats als zang opnemen en zelf maken!!..... verder is magnix music maker zeker aan handig programma.... je kan ook traktor gebruiken dit is een programma waar je de beat wel al moet hebben je kan de beat daar dus niet zelf maken... Maar je kan dan de zang erbij doen... Verder als je nog een beat hebt kan je ook nog adobe premier pro kopen ( is wel erg duuuuuuuurrrrr) mijn broer had het gekocht...
ja ejay bestaat nog.... k zelf vind het niet echt een heel erg super programma maa'r 't is wel weer een beetje vernieuwd... Maar ook weer niet dat het super vernieuwd is
Ik gebruik Propellerhead Reason 3 Met een aantal refills. Das pas vet. Aangestuurd door mijn Yamaha keyboard (werkt dus als midi controller). http://www.propellerheads.se/index.cfm
nu je zegt reason is inderdaad een vet relax programma ik had het nog op de pc staan maar eigenlijk nooit naar gekeken.... Ik weet verder nog wel een programma vind het zelf niet echt fijn maar fruityloops bestaat ook nog!