Advent Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yi-Long, 19 jun 2004.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.158
    ... Op www.gametrailers.com staat een HELE goede nieuwe trailer voor dit spel...
    Persoonlijk kijk ik meer uit naar deze game, dan naar Halo 2; veel kleurrijker en met actie...

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er goed uit, es ff in de gaten houden. Danke

3. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er idd leuk uit, maar het lijkt wel een beeje veel op halo moet ik zeggen. die beestjes leken best veel op elites.
    Ik zit toch meer op halo 2 te wachten :)
    Zijn er ook al gameplay filmpjes? en wanneer wordt hij gereleased?

4. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    wow,vakwerk!!! Halo2 heeft voor mij toch nog ff prioriteit,maar deze ziet er ook zeer veelbelovend uit

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze game is een stille winnaar... halo2 gaat ruleren, maar deze game heeft zeker potentie .. ik kijk eigenlijk uit naar deel 2 van deze game, omdat deze dan op de next generation consoles gaat verschijnen

6. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel aardig uit, maar zeker wel dat ik Halo 2 eerder haal dan deze.... :p

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Zier er idd goed uit, maar ja, het gaat ook voor een groot deel om de multiplayer, en om oa. die fantastische multiplayer is Halo zo beroemd geworden.

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nou zie je pas echt wat ze bedoelen met cinematic games...

9. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er veelbelovend uit. Gameplay lijkt leuke elementen te hebben (superpowers, slow-motion, melee combat en shooting) . Het heeft zeker potentie. Graphics zien er smooth uit, en inderdaad erg kleurrijk, vind ik wel leuk eigenlijk. Ik ga deze zeker in de gaten houden! Al een releasedatum bekend?

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.158
    Volgens mij heb ik gelezen ergens dat ie voor het eerste kwartaal 2005 gepland staat, maar kan ook 2de zijn. Ze hebben nog een beetje meer tijd nodig om het perfect af te werken ofzo, en het tegelijkertijd uit laten komen met Halo 2 lijkt me persoonlijk ook niet zo'n slimme zet, dus ik vind dat uitstel niet eens zo verkeerd gedacht

(persoonlijk kijk ik trouwens meer uit naar deze game, dan naar Halo 2... maar Ok... ;) )

11. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, smaken verschillen he :p. Ik weet zelf nog niet zeker hoe zeer ik uitkijk naar deze game (heb er immers pas net over gehoord). Ik weet zeker dat dit een vette game word, maar ik ben al zo'n tijd met Halo2 bezig (die natuurlijk ook flink gehyped word) dat het moeilijk is om er iets boven te zetten. Alleen Fable staat bij mij hoger in 't lijstje dan Halo2.

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.158
    Tja... bij mij staat op dit moment Pro Evo 4 het hoogst op het lijstje, maar Fable is een game die ik zeker al heel lang in de gaten hou.

Back on-topic, en waarom ik me meer verheug op deze game dan op halo 2; Ik was een beetje teleurgesteld met Halo 1. Na level 5, als die kleine rotmonstertjes enzo komen vond ik er weinig meer aan.
    Ook vind ik de design van Advent Rising er net ff een stuk toffer uitzien dan het realisme van Halo (2); veel kleurrijker etc, en ook een aansprekendere hoofdpersoon, die daarnaast ook nog eens ontzettend coole krachten heeft.

Hopelijk zal de gameplay in orde zijn, zodat het allemaal heerlijk speelt enzo...

13. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de levels met de Flood in halo soms ook irritant, maar goed, zulk soort momenten weet ik aan de andere kant wel weer te waarderen in games. En, het verhaal in Halo is gewoon geweldig (als je het verhaal in de game niet helemaalt hebt kunnen volgen, of nog niet hebt uitgespeeld, raad ik aan om eens de boeken te lezen). Verder vind ik de multiplayer in Halo ook zeer goed gedaan. Dat spreekt me ook zo aan aan Halo2, de grote online battles. Halo2 ziet er (in ieder geval in sommige levels) ook kleurrijker uit dan Halo1. Sure, advent rising ziet er goed uit, het zal vast ook wel leuk spelen, maar zit er ook een goed verhaal in? Het lijkt op zich best een beetje episch en meeslepend volgens de filmpjes, maar we weten nog niks zeker.

Is het eigenlijk al bekend of Advent Rising multiplayer heeft, en zoja, Live Enabled of alleen 4player/system link?

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    De nieuwe trailer is echt super vet weer :) dit spel begint er steeds beter uit te zien. Check de frontpage voor de trailer :D. www.xbw.nl dus :p

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar dit spel lijkt me echt bagger. Over de gameplay kan ik natuurlijk nog niet oordelen, maar de moves enzo (kzag wat magic powers?) en ook gwoon het uiterlijk.. het lijkt mij een doodnormale game te gaan worden. Dat van die graphics valt overigens ook wel mee hoor, zo mooi is het niet. Maargoed, dit s mijn mening.

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het echt vet, maar weer zo'n kort spel....

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Het heeft wel wat, maar of het een topper is..

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zeker niet naar mijn mening. Bij een topper overtuigen trailers en screens meestal. Het heet natuurlijk niet voor niets 'topper'. Magoed, we zullen zien.. wedje maken? :9

19. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    ik kijk hier echt naar uit, kan een toppertje worden.

20. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja verschuift misschien alleen naar 3e kwartaal volgens white wolff... Jammer...

Deel Deze Pagina