Age of Conan MMORPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door CC DynaMike, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een veelbelovende game die volgend jaar op PC moet verschijnen, is Age of Conan: Hyborian Adventures. Deze MMORPG zal ook op de Xbox 360 verschijnen, zo liet Microsoft recent weten. Dat er een versie op de console ging komen, was al lang geen geheim meer: Op de E3 van 2005 was Age of Conan al te bewonderen en zelfs te spelen op de Xbox 360, zij het behind closed doors.

Trond Arne Aas, CEO van Funcom, zegt het in de volgende bewoordingen:

"This is a groundbreaking leap forward for Funcom. The fact that we now get the chance to develop Age of Conan for the Xbox 360 means access to a potentially whole new and large MMO Market. The fast-paced and innovative combat system in Age of Conan will suit the demanding console audience perfect. We believe the amazing online capabilities of Xbox 360 will be a great match for MMOs like Age of Conan, and as one of a handful officially approved MMO games for the console we aim to create a unique, brutal and powerful online gaming experience."
    In Age of Conan is er, naast de vanzelfsprekende MMO-mogelijkheden, ook een uitgebreide single player. Je moet eerst offline je personage uitbreiden en versterken vooraleer je je online kan uitleven. Het zou ook mogelijk zijn dat PC- en Xbox 360-spelers het tegen elkaar kunnen opnemen (of samen quests te vervullen), maar verdere details daarover zullen pas in 2007 bekend gemaakt worden.

Hier kijk ik nou echt naar uit. Een MMORPG :b:

2. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    my lijkt t ook egt vet... wow vind ik ook heel leuk... en das ook een mmorpg:p maar ik hoop dat er geen maandelijkse kosten aan verbonden zijn... 6 euro (ongeveer) voor xbox live en dan nog 10 euro per maand? neh...

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik las juist vandaag dat de 360 versie geen MMO meer zal worden, maar gewoon een singleplayer RPG. :{

5. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    LINK: Dan koop ik hem gelijk niet meer...

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Is dat zo, geen MMORPG? Hmm ben benieuwd of ze er dan geen B product van maken. Hoop dat ze iets moois van Conan maken.

PS moest natuurlijk even reageren met mijn Conan avatar (die ik al heel lang heb).

7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet in de war met two worlds? (zal wel niet hoor).

Ik hoop juist dat deze game een singleplayer RPG wordt!! Eigenlijk hoop ik dat je met 8 man ofzo kan dan nog maarja, als je maar niet hoeft te betalen elke maand 8) !

8. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de Power Unlimited stond dat je de game eerst in singleplayer moest uitspelen (zowel voor pc als xbox360). Om daar ervaring op te doen en de game te leren kennen. En dat je pas daarna de echte MMORPG wereld mag betreden.

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat lijkt me kut, omdat ik met de meeste MMORPG's meteen online wil gaan. MMORPG's zijn dan meestal ook niet offline te spelen.

10. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vermoeden dat ze net als two worlds multiplayer gaan maken voor conan zou ik vet vinden.. niet vetter dan MMO maar dan nog

hoop dat er snel meer info komt:)

11. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Er worden dit jaar/volgend jaar twee games uit gegeven. De één zal heten Conan, deze wordt uitgegeven door THQ en de ander zal heten Age of Conan: Hyberian Adventures, uitgegeven door Eidos. De eerstgenoemde game Conan zal een Single Player mode zijn voor Xbox 360 en Ps3. De laatstegenoemde zal een MMORPG zijn voor PC en Xbox 360.

Bron. PU

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wat CC DynaMike zegt! Dat las ik ook ergens! Ik ga dan voor de MMORPG want die single game moet flink beroerd zijn 8)

13. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Eind Oktober dan is het zover. Volgens mij komt AoC:HA uitkomen. Weer iemand misschien meer van de release date want hoe eerder hoe beter ;)

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zoek bij ons eens op Conan. Zie je alle drie de Conan games, waarvan er een al uit is gekomen en de twee die er aankomen:

http://archief.xboxworld.nl/game/?task=search&txt=conan

15. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zie ik. Er staat eind 2007 maar ik weet niet of de Xbox 360 en de PC versie tegelijkertijd uitkomen?

Huxley is ook wel een toffe MMO.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Wat een Cohan opleving. Komen er ook weer nieuwe Cohan films uit ofzo?

17. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn maar twee games eigenlijk. Één is een hack and slash voor Xbox 360/PS3/Xbox en dan de andere waar het in deze topic over gaat.Het gaat mij vooral om het MMO gedeelte.

/Mod Nieuw topic met betere startpost - The Matrix 28-12-07

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina