Chess Arcade

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 17 mrt 2008.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word al een beetje een oude lul denk ik, en ik heb vroeger wel geschaakt. Dus ja ik dacht erover om dit spel te kopen. Wat ik gister avond alleen al heb ontdekt is dat een tegenstander met een rating van 79 ofzo de meeste domme zetten maakt.

Maarja... vraag is , word dit spel nog gespeeld ? Of kan ik straks alleen de singleplayer doen :b:

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Chessmaster Live staat nog maar een paar weken op de Arcade, dus dit spel wordt heus nog wel gespeeld online. Ik heb ook Spyglass Board Games gekocht toen die al een paar maanden uit was. Zelfs die heb ik nog normaal online kunnen spelen. En een ELO rating van 79 is zo'n beetje het laagste in het spel, vandaar dat die domme zetten doen. Speel maar tegen iemand in de singleplayer met een ELO rating van 1000 of meer. Dan wordt het al behoorlijk pittig. Chessmaster Live is een prima schaakspel en tegenstanders vinden online zou geen probleem moeten zijn

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ah bedankt, ik kende de verhoudingen niet echt. Maar ik vind 't goed om te horen dat de rating van 79 de laagste is en dat het tot en met 1000 of meer gaat ! Ik ga 'm binnenkort dan maar kopen.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Leuke game. Ik heb hem ook. Je hebt ratings boven de 2000, dus de huis tuin en keuken schaker is nog wel een tijdje zoet.

5. Ashavan

Ashavan Guest

Doe mij maar www.chessworld.net
    Rating gaat trouwens tot 3000 (een super computer) waarbij de rating van 2810 (kasparov) de hoogste is die er te halen valt. Anand (of hoe die ook alweer heet) is de huidige nummer 1 welk "pas" 2803 als rating heeft.

Bij de Arcade kun je ook tot ver boven de 2000, maar het zal natuurlijk verre van een officiele rating zijn....want 78? Ik vind 1400 al verdomd laag :confused: Zelfs Koko de aap heeft nog 900.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niemand op live, wie wilt er tegen mij spelen ?
    Nickname is: MetalSonicNL voeg me toe en dan kunnen we vanavond al een potje doen !

Deel Deze Pagina