Xbox Live Arcade: Kolonisten van Catan

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 10 feb 2007.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zag dit nog nergens staan dus maak ik maar een nieuwe discussie.

    De titel zegt het al: De Kolonisten van Catan. Iedereen weet denk ik wel wat het is. Mijn vraag: Er komen volgens het nieuwtjes forum 10 stoere nieuwe arcade titels uit, waaronder Kolonisten van Catan. Weet iemand wanneer deze uitkomt in die 10 weken (nogal een ruime periode namelijk) en weet iemand of het dan alleen het basisspel is, of, net als op de pc, het hele spel met nog meer. Dus het basisspel, steden & ridders, zeevaarders met spelvarianten, vulkanen, campain, etc

    Ik verheug me al op de dag dat hij uitkomt, meteen even nieuwe MP's halen.
     
  2. Dioxic

    Dioxic Guest

    Catan to hit XBLA this quarter

    [​IMG]

    Met andere woorden, hij komt het eerste kwartaal uit, zal een xbox live multiplayer functie bevatten voor 4 spelers en je kunt ook met ai bots spelen over live.

    Website
    Screenshots
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    kheb de site ff doorgelezen en volgens mij is het alleen het basisspel. Zul je zien dat dat net als Lumines Live 1200 punten gaat kosten met uitbreidingen van 600 punten per stuk..
     
  4. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook even de site doorgelezen en ik kan niet vinden over een basispel en uitbreidingen.
    Waar zag je dat staan?

    En ik hoop trouwens niet dat ie veel gaat kosten, 400MP zou mooi zijn, alles daarboven is te veel.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  5. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja 400 voor de basisversie vind ik ook wel zat, en dan 200 voor de uitbreidingen ofzow
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik denk 800 voor het spel, en dan eventueel nog meer voor uitbreidingen. Uitbreidingen zijn voor mij wel een must, Siedler zonder Stadte und Ritter is gewoon niet half zo leuk als met. Seefahrer kan me gestolen worden, dat voegt amper wat toe.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Corneel
    Heb net ook even de site doorgelezen en ik kan niet vinden over een basispel en uitbreidingen.
    Waar zag je dat staan?

    Als je het spel een beetje kent dan kun je dat afleiden uit de achievements. Bij Steden en Ridders heb je geen kaart van Grootste Riddermacht en Langste Handelsroute meer.
     
  8. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel pas 1 keer gespeeld, dus die riddermacht e.d. zegt mij helemaal niets.

    Maar het kan toch goed zijn dat die dingen (uitbreidingen) gewoon in het spel zitten? Mij lijkt niet dat je uit die achievements kunt afleiden dat iets er niet inzit, maar juist wel erin zit.
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het 1 keer gespeeld op een verjaardag, en ik heb me stierlijk verveeld. Ik begrijp die 'hype' om dat spel niet helemaal. Nou vind ik geeneen bordspel leuk, speel liever Flipper Fun of Stef de Stuntpiloot
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb 't bordspel nog nooit gespeeld, maar iedereen is er positief over. Misschien toch maar eens uitproberen.
     
  11. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Rofl! Colonisten van Catan op een 360! Waar gaat het heen met de wereld! :D
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb het spel zojuist gedaan en vond 't niet zo leuk, jammer.
     
  13. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    dope, hier zit ik op te wachten :)
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    van zo'n soort sarcastische opmerkingen gaat de kwaliteit van dit topic niet omhoog, om het maar even op z'n ABN's te zeggen.
    Dat weten we wel dat sommige mensen alleen kicken op bloed. Ik ook wel, maar ik hou ook wel van een relaxede game op z'n tijd.
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ah ja Stef :thumbs: wat heb ik daar een lol mee gehad zeg :lol:
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Erm, waarom is dat een sarcastische opmerking?

    "dope, hier zit ik op te wachten :)" Ik kan hier absoluut niks uithalen, wat negatief bedoeld is..

    Ik heb het bordspel 1x gespeeld, vermaakte me er opzich wel mee, maar dan speel ik liever monopoly ofzo :cool:
     
  17. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ga ik zeker kopen als ie niet te duur uit gaat vallen, anders blijf ik em wel lekker op AsoBrain.com spelen.
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat vliegtuigje goed raakte kon tie echt vette stunts, alleen verloor je wel al je kippetjes bij de eerste ram op dat wipding *)
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik zit hier echt op te wachten aapje, daarom had ik er ook een ':)' achter gezet zodat mensen het niet als sarcasme zouden zien.

    Lijkt me gewoon leuk om relaxt met wat maten al pratende een spelletje te spelen op je eigen bank.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ok paardje :9 is al goed. Maar vaak zijn dat soort opmerkingen sarcastisch.

    Maar zo'n relaxede game is wel relaxed, en das logisch, anders is het geen relaxede game :9 Ik speel ook wel regelmatig UNO. Vaak als er vrienden zijn. Kun je nog eens lachen.
     

Deel Deze Pagina