burnout revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 27 jan 2006.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    een kleine preview

    Voorlopig hebben de racefanaten die eigenaar zijn van een Xbox 360 geen reden tot klagen. Zo denken we onder meer aan Project Gotham Racing 3 en houden we ook het binnenkort te verschijnen Ridge Racer 6 in het achterhoofd. Twee zeer degelijke titels, maar daar mag nog wat concurrentie bijkomen volgens Electronic Arts. Een goed vooruitzicht alvast!

    Gamesgigant Electronic Arts zal binnenkort Burnout Revenge op ons laten afstormen. De arcaderacer, die eerder furore maakte op de Playstation 2 en Xbox, zal zijn comeback maken op Microsoft nieuwste console. Maar is het wel degelijk de moeite waard om toch de Xbox 360-versie te gaan halen als je reeds beschikt over de PlayStation 2- of Xbox-uitgave? Volgens Matt Webster, de executive producer bij Criterion Games, zal de aankoop zeker en vast de moeite lonen. Het brein achter de Burnout reeks kijkt specifiek naar de capaciteiten die elke console in huis heeft. Volgens Criterion heeft Microsofts Xbox 360 met het onlinegebeuren heel wat in zijn petto. Naast de enorm opgeschroefde graphics, zal de Xbox Live functie een belangrijk onderdeel worden in de titel, iets wat in deze tijd haast niet meer weg te denken is.

    Racen tegen de computer!

    Heeft Criterion zich niet te veel toegelegd op de multiplayer? Goed, we moeten toegeven dat de singleplayer in de voorgaande delen van de Burnout reeks langzamerhand wat repetitief begon te worden. Toch kunnen we het niet ontkennen dat de singleplayer ook heel wat actie met zich meebrengt. In Burnout: Revenge zullen we ons mogen verwachten aan een World Tour, gespreid over 3 verschillende continenten, met name Amerika, Europa en Azië. Alles komt er op neer om je overall ranking zo hoog mogelijk te krijgen. Deze verbeter je door enerzijds races tot een goed einde te brengen en anderzijds een agressiever rijgedrag te vertonen. Ontwikkelaar Criterion heeft in deze nieuwe titel toch voor de nodige afwisseling gezorgd. In Burnout: Revenge zullen de race-, eliminator-, road rage- als traffic-attack-modi verwerkt zitten. Net als in Burnout 3: Takedown, de voorganger van Revenge, is het de bedoeling om het je mederacers extra moeilijk te maken. Zo zal je met wat duwen flinke blikschade kunnen aanrichten bij je tegenstanders, althans als de wagen nog niet volledig herwerkt is tot schroot. Brute actie verzekerd dus, die voor menig autochauffeur mogelijk zelfs iets te brutaal is.

    Scheuren over Xbox Live!

    Criterion Games vindt de huidige online racers maar zeer pover. Maak verbinding met het Internet, zoek enkele vrienden, speel het spel om vervolgens terug te keren naar de lobby. Hun doel is om de lat wat hoger te leggen in Burnout Revenge. Zo zal je, als je verbonden bent op Xbox Live, vergeleken worden met andere personen. Je zal erop gewezen worden wanneer iemand je voordien verslagen heeft of wanneer iemand simpelweg hoger geklasseerd staat dan jou. Bij het begin van de race zal er de mogelijkheid bestaan om even te piepen bij jouw rivalen. Op basis van die tegenstanders krijg je dan een ‘rival relationship’ voorgeschoteld. Zo zal er op degene die het er best voorstaat in het klassement gefocust worden. De andere vijf racers krijgen de opdracht om het hem tijdens de race extra zuur te maken.

    De nieuwe Eric van Looy?

    Een ander onderdeel dat vooral potten zal breken, is het feit dat je je replays kunt opslaan en zo bekeken kunt worden door anderen via Xbox Live. Zo zal je, wanneer je een World Tour kampioenschap hebt beëindigd, als het ware als een filmproducer aan de slag zal kunnen. De mooiste scheurbewegingen, inhaalmanoeuvers of crashes zal je in beeld kunnen laten brengen. Kennissen over Xbox Live zullen jouw filmpje kunnen downloaden en de mogelijkheid hebben om het te beoordelen. De twintig meest gedownloade movies worden via het Internet in een klassementslijst verwerkt. Een zeer mooie toevoeging alvast!

    Voor wat, hoort wat?

    Maar met al dat fraais is er ook een keerzijde aan de medaille. Degene die over de Xbox 360-versie beschikken, zullen over Xbox Live niet uitgedaagd kunnen worden door degene die over de Xbox-versie beschikken. Het uiteindelijke Burnout: Revenge op de Xbox 360 zal online tot maximaal zes spelers toelaten. De reeds eerder aangehaalde Live Revenge en Save & Share-modes zullen de belangrijkste troeven zijn die de game te bieden heeft. Op grafisch vlak zal het een pareltje voor het oog worden. Althans, dat is wat Criterion Games beweert. Ook de crashes zullen van een niveau zijn dat nog nooit eerder bereikt is geweest. Dankzij de motion blur die aanwezig zal zijn en de grafische kwaliteiten die de Xbox 360 te bieden heeft, zullen gamers als het ware omver geblazen worden. Vooraleer wij van deze titel en de beloofde pracht kunnen genieten, zullen we nog geduld moeten uitoefenen tot maart van volgend jaar.

    Burnout: Revenge belooft wederom een pittige game te worden die zowel op singleplayer- als multiplayervlak heel wat te bieden heeft. Criterion belooft alvast plechtig dat het er alles aan zal doen om het online gebeuren een nieuwe dimensie te bezorgen. Burnout: Revenge is dan ook een titel om met argusogen in de gaten te houden!

    http://www.ea.com/official/burnout/revenge/us/home.jsp
     
  3. basovich

    basovich Guest

    leuk maar nie egt mijn gamee
     
  4. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    De trailer is nu wel niet van zo‘n goede kwaliteit maar veel verschil met de PS2/Xbox versie zie ik toch niet.
     
  5. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je nou een super hi def flimpje had dan zou je misschien een beetje verschil zien..

    Mjah het is gewoon weeeer een game die wat opgeleukt word voor de xbox360, zoals zoveel spellen eigenlijk..
     
  6. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachtten!!

    Weet iemand de actuele europese release date? Voor de USA staatie gepland op 7 maart 2006!!
     
  7. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de lekkere trek:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    zoooow ^_^
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wederom weer een poort van onze xbox teminste de tracks!?????

    maar ik heb deze game met veel plezier gespeeld!
     
  9. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ook kostelijk vermaakt met de ps2 versie, idem aan Need for Speed most wanted, maar ben toch vrolijk opnieuw begonnen op de 360. Tevens staan er nieuwe banen, auto's en crash-juctions op de agenda met wat nieuwe online features.
     
  10. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten ik hoop alleen dat hij niet alleen in het nederlands is maar ook in het engels .Ik had de ps2 versie alleen nl ik heb hem verkocht en heb hem toen geimporteerd vanuit de uk .Ik kan niet zoo goed ertegen als ik de hele tijd waanzinnig in beeld heb staan
     
  11. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zou toch ook een demo komen?
     
  12. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht het ook ja
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Check de review op IGN.
     
  14. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Reviews die op inet staan zijn allemaal goed!
    Ik haal em:)
     
  15. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet deze gewoon hebben. Een geweldige game!
    Op welke datum komt hij uit?

    mmmm... ik lees nu op amerikaanse sites dat hij vandaag/morgen/overmorgen moet komen.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  16. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN is erg positief. echter, game voegt qua gameplay weinig toe aan de revenge van de xbox
     
  17. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is toch een game waar ik heeeel erg naar uitkijk.
    Ik heb deel 1 (cube), deel 2&3 (Xbox).
    Revenge heb ik niet..ook nog nooit gespeeld dus wil hem erg graag!!_O_
     
  18. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vernieuwing is echter 0,0 en ik heb alle andere delen al sufgespeeld. Als ik hem haal is het voor mijn zoon denk ik, maar ik wacht zelf nog wel even op wat meer vernieuwends......
     
  20. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    dr is altijd wel wat vernieuwd, het gebruik maken van verkeer bijvoorbeeld. Van deel 1 naar deel 2 was de grootste verandering, daarna zijn er wat kleinere dingen veranderd (bv de crashbreaker en de 2x en de 4x en de 1/2x )
    Nu ook weer wat kleine veranderingen, voor de fans leuk!
     

Deel Deze Pagina