Suggestie: Verkoop op Xbazar meer dan alleen spellen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sam Fisher Jr, 17 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vind dat Xbazar ook gewoon gebruikt mag worden voor kleine apparaten die ook gewoon over de post gestuurd kunnen worden. Ik snap het nut niet van de regel dat je niets anders dan spellen mag verkopen.

Nog iets anders:
    Ik wijs erop dat XBW steeds meer een (hoe zal ik het noemen) bureaucratie :) wordt. Er zijn veel te veel regeltjes. Natuurlijk word het een zooitje als er geen goede regels zijn maar ik vind het bovengenoemde punt (over de verkoop van andere dingen dan spellen) een goed voorbeeld van zo'n regel waar eigenlijk nergens op slaat. Wat zou XBW als nadeel hebben als zei dit toe zouden staan?

En aan de mods die dit misschien als bedreiging zien of belediging (of wat dan ook): Het is geen aanval. Het is alleen maar kritiek om jullie mooie site steeds beter te maken.

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind DVD's zeker wel kunnen, beetje absurd dat dat toendertijds werd geschrapt :confused:

3. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    het is en blijft een Xbox/Games forum, voor andere troep heb je Marktplaats;)

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Juist! Marktplaats, eBay, 2ehands.nl, ricardo en nog veeeeeeeeeeeel meer!

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb er ook weinig problemen mee dat het bij games/game artikelen blijft. DVD's mogen van mij wel weer terug komen, maar telefoons, en dat soort rotzooi kan je verkopen op marktplaatsofebay

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En daar blijven we bij. :)

7. Maar op marktplaats vertrouw ik helemaal niemand. Hier op dit forum kun je nog een beetje controleren wie betrouwbaar is of wie niet.

Maar waarom speciaal op marktplaats. Geef eens een goede reden waarom je dat hier niet mag verkopen?

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2004
  8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Maar we zijn geen Marktplaats, en juist daarom staan we andere dingen niet toe.
    Je komt hier hoofdzakelijk voor de Xbox en zo af en toe een andere console.
    Niet om horloges te verkopen.

Vertrouwen is een bijzaak.
    Al je verkoopt, laat je de andere persoon eerst het geld overmaken.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tevens zijn die strakke regels wel nodig om het overzichtelijk en georden te houden (bijvoorbeeld door afspraken te maken over kicken en titels).

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En dan is het toch beter dat dat zo blijft? Wanneer er nóg meer mensen komen om hun zooi aan te bieden, kan dat vertrouwen toch alleen maar tegen je gaan werken?

Daarnaast, X-Bazar ís al zo ontzettend druk. Het belang van enige overzichtelijkheid daar is groter dan voor de enkeling die híer graag zijn waar wil verkopen.

11. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    maar het ruilen van DVD's voor games moet toch wel weer kunnen?...

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    En voor mij horen dvd's bij de xbox, want het is ook mn dvd speler
    :p :)

En DVD's kun je ook nog wel ruilen tegen games en omgekeerd, maar ja ik ga niet over het beleid :)

13. Dat vind ik ook.

Dan is mijn suggestie gelijk: Schaf de verkoop van PC, Gamecube, PS2 en al het andere goed af of voer de verkoop van DVD in. Het is het één of het ander. Als je geen DVD mag verkopen dan mag je PC games en al het andere zeker niet verkopen. Een DVD draait nog op je Xbox en een PC game niet.

14. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Uhm, nee hoor.
    Het blijft lekker zoals het is.

15. Als je geen DVD mag verkopen dan mag je PC games en al het andere zeker niet verkopen. Een DVD draait nog op je Xbox en een PC game niet.

Het klopt gewoon niet (en dat rijmt :) )

16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat bazel jij nou?
    Het beleid blijft lekker zo, want er is niets mis mee.
    Er worden spellen en gerelateerde dingen verkocht, verder niets.

Een DVD is geen spel.

17. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    idd, het heeft er helemaal niets mee te maken.. want je kunt ook geen dvd's in je gamecube stoppen 8)! logisch hè!

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Is een DVD niet gerelateerd aan de xbox ;), dan zou het dus verkocht/geruild mogen worden.

19. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    waarom meer dingen? :confused: daar heb je toch ebay ect. voor!?

anders worden er allemaal fietsen, horloges, tafels enz. enz. aangeboden 8)

20. Jij snapt het _O_

Gelukkig nog één die logisch kan nadenken :+

Ok ik zal het nog één keer proberen het uit te leggen:

Het standpunt van meneer mod is dat we alles mogen verkopen zolang het maar met Xbox te maken heeft. Uitzondering zijn Pc- GC- Ps2 games. Waarom dan geen DVD's?

Mijn standpunt is dan:
    Waarom wel Pc- GC- Ps2 games (wat eigenlijk niets met Xbox te maken heeft) maar geen DVD (wat wel met Xbox te maken heeft).

Maar het zal me een worst wezen of dit word verandert of niet.. Het gaat erom dat het helemaal niet klopt dit regeltje. En zo zijn er wel meerdere dingen. Vandaar deze tread.

Daar ben ik het over eens geworden. Dat zou een zooitje worden enzovoort enzovoort. Maar dan ga ik naar de tweede punt van mijn tread: De regeltjes kloppen soms niet of zijn overbodig. Trouwens... ik vind je een beetje meeloper (vat het niet verkeerd op). In jouw handtekening staat namelijk een aanbod van allerlei goederen. Waarom zet je dat juist hier neer? Jouw antwoord is (waarschijnlijk) precies wat ik bedoel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina