GUN Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Puran, 6 dec 2005.

  1. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het spel GUN (360), de missie is Kill Hollister, en dat lukt me niet. Ik heb al enkele tips gevonden, maar nog steeds lukt het me niet Hollister te doden. Heeft iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  2. DutchRascal

    DutchRascal Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    [GUN] (360) Help bij missie Kill Maguber (ofzoiets)

    Ik zou graag wat hulp of tips willen bij deze missie.. Ik zit in een grot en moet een rots naar benede laten vallen op die vent.. Hoe doe ik dat?

    Alvast bedankt!
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Even de brichten samengevoegd voor een algemene helpthread + Titel veranderd..
     
  4. DutchRascal

    DutchRascal Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn volgens mij niet veel mensen die GUN spele..:confused: hopelijk komt er nog iemand hier die me kan helpen..?
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet eerst erg veel geluk hebben, de hele tijd wegrennen van die dikzak in dat pantser, en met die dynamiet pijl en boog telkens in zo'n krater op de grond schieten, met een zodanige timing dat die dynamiet precies ontploft als die dikzak er op staat, dan ontploft de krater onder hem, en gaat zijn leven er af. Dit is inderdaad supermoeilijk... Maarja, als je dat dus gedaan hebt, DAN moet je pas rotsen op hem laten storten, door die dynamieten die hij van bovenaf op je probeert te gooien in slowmotion kapot te knallen (dus precies die dynamiet raken met je revolver) dan storten er elke keer stenen op hem, en heb je hem verslagen:) einde spel:)
     

Deel Deze Pagina