Lan-party's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 10 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread is bedoeld voor het melden van lan-party's die worden georganiseerd door members van xbw. Meld het hier als je een lan-party wilt organiseren (met alle eisen waaraan mensen die mee willen doen moeten voldoen), dan zet ik het in deze post zodat iedereen het kan zien. Als je wilt meedoen met een in deze post genoemde lan-party moet je een PM naar de organisator sturen en die kan dan weer aan mij melden wie er mee mogen doen zodat ik dat in deze post kan zetten.
    Aub geen reacties op lanparties zoals 'vet!!' of 'dat gaat een leuke lanparty worden'. Alleen posten als je geinteresseerd bent :cool: .

Alles wat je nodig hebt om een lanparty te houden:

System-link kabel (of gewoon een ethernet hub kabel), je hoeft bij zo'n kabel eigenlijk alleen te letten op de 2 stekkertjes die aan de uiteinden zitten. Als die hetzelfde zijn als van de kabel hieronder heb je de goeie:

[​IMG] [​IMG]

Als je met meer dan 2 xboxen wilt lannen heb je een hub nodig om alle xboxen met elkaar te verbinden

Xboxen (ligt eraan met hoeveel man je wil gaan lannen)

Tv's(de eerste vraag die dalijk wordt gesteld: 'hoeze een tv :+ '. Hetzelfde geldt voor een xbox 8) ).

2. hemster

hemster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die stekkertjes dat moeten op de uit einde rj45 zijn niet rj25 zeg het ff want op het plaatje is dat niet zo goed te zien. en kan je hier ook hulp vragen voor een lan party lijkt me wel makkelijk voor de mensen die er 1 willen gaan organiseren maar niet weten hoe dat moet

3. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je zelf meenemen
    ik weet wel XboX TV Systeem link
    maar ik denk dat het wel wat zal kosten dus het zou handig zijn als er meer info kwam

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Sorry, maar no way dat dit iets gaat worde.
    Wat doe je als er meerdere LANs tegelijk zijn? Vragen door elkaar?
    Niet te doen dus.

Verder wil je als je een LAN organiseerd niet afhankelijk zijn van iemand anders om de starterspost bij te houden, en wordt het er zo echt niet duidelijker op.

Zoveel LANs zijn er niet, dus het kan makkelijk in aparte threads.

PS: Panzerdelta, zou de [faq]FAQ[/faq] even kunnen lezen?

- Closed.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina