[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

~ ~
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PC
    ~
    Uitgever
    2K Games
    ~
    Developer
    Illusion Softworks
    ~
    Genre
    Free-roaming action game
    ~
    Release datum
    27 augustus 2010

[gb]Informatie:[/gb]

^top
    [gb]Screenshots:[/gb]

^top

[gb]Trailers:[/gb]
    [yt]SfZj4SHqVTc[/yt]

^top

[gb]Achievements:[/gb]
    ^top

[gb]Demo:[/gb]

2K’s confirmed the demo of Mafia II will be launching on August 10 on PS3 and 360.
    ^top

[gb]Special Edition:[/gb]

• Collectible SteelBook™ Casing: Brushed metallic SteelBook hard case with debossed logo containing two pieces of art featuring Vito and Joe, the stars of Mafia II.

• Made Man Pack: Free access to in-game downloadable pack that lets players get behind the wheel of two different luxury automobiles modeled after cars from the period. In addition, Vito will look the part with two new “made man” suits, including a vintage tux.

• Hardcover Art Book: Get to know the families of Empire Bay with a 100-page photo album-style art book that takes fans through the artistic design process of the game.

• Mafia II Orchestral Soundtrack: Immerse yourself in Empire Bay’s symphonic masterpiece with the Mafia II score recorded by the Prague FILMHarmonic Orchestra on CD.

• Map of Empire Bay: Get familiar with the neighborhoods and own the streets with a high quality, tear-resistant map depicting the 10 square miles of Empire Bay and all the hangout spots.

€75 bij FRS
    €54 met Addiscount bij MediaOffer
    ^top

[gb]Opmerkingen:[/gb]

Fiasco zei: "Game Of The Year 2010, nuff said. :cool:"​

^top

Startpost courtesy of Modder-Eter.

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    miss een stomme vraag, maar ik ben nu bij chapter 6 en heb nog geen 1 wanted poster gevonden...
    hoe zien ze eruit/vind je ze?
    en hoe kan je winkels beroven?

3. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanted poster heb ik zelf ook niet naar gezocht dus geen idee.
    Winkels beroven is simpel, naar binnen lopen, gun trekken, op de kassamejufvrouw/meneer richten (wapenwinkel kerel gaat schieten) en dan naar de kassa en op X. Neerknallen is niet nodig behalve bij de gunstore knaap.

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ok laat ik dan straks es lekker wat winkels gaan beroven :D

heb je of iemand anders miss tips voor de beroof 5 winkels in 5 minuten achievement waar dat goed haalbaar is?

5. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je beste ff op youtube kijken... zitten 5 winkels /tankstation redelijk bij elkaar erges in het midden (iets meer naar onder)... was echt een makkie

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Toch als ik zo terugkijk op deze release van de game , moet ik toch zeggen dat ik toch wel lichtelijk teleurgesteld ben in de game.
    De game voelde gewoon niet volledig, het was een redelijk korte SP en thats it.

Had eerlijk gezegd toch best nog wel meer verwacht.

7. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Dit ben ik best wel met je eens, Op zich is de sp niet slecht maar het is veel te kort en daarna geen reet te doen. Ook Gevens ze allemaal van die dlc uit wat gewoon echt in de game had moeten zitten. Ook vond ik maffia 1 legendarisch, maanden later vond ik het nog het beste spel dat ik ooit gespeeld had,wel op de pc natuurlijk Maar 2 was nu ook weer niet zo vet. En als ik dan bedenk dat ze er 6 jaar over gedaan hebben, vraag ik me af wat ze al die tijd hebben zitten doen:confused:

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zit nu in Chapter 11, en ik vind de game echt geweldig. Het sfeertje.. Ik heb de game ook totaal niet gevolgd, dus had geen grootste verwachtingen. Dan valt alles mee. Het gaat inderdaad wel erg snel, maar het verhaal is ZO goed, daar valt GTA4 in het niets.
    Vooral het moment met Henry
    in het park, daaamn wat was dat joh? 8)
    . Hetzelfde met Marty.
    Geweldige game!

9. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was inderdaad nasty...
    Ik moet toegeven ik heb het spel teveel vergelijkt met GTA waardoor ik klein beetje terleurgesteld was. Maar ik heb sinds vorige week de eerste mafia geïnstalleerd en daar is het spel ook redelijk lineair.
    Nu rij en schiet ik tussen missies en zoek ik wanted posters.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tering Chapter 14 is erg pittig! Vooral omdat je geen checkpoints hebt :mad:

11. gamefreak78

gamefreak78 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een top spel vind allen dat er weinig side missies zijn en er te weinig free roaming in zit. Grafisch wel super veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Pfff wat heb ik nu toch een kutbug :emo:.
    Hele avond mee zoet.

Ik ben dus helemaal bij het einde van chapter 14. Precies, die hele lange en vooral hele lastige. Ik ben helemaal beneden, maar er gebeurde niks. Ik op youtube kijken, blijkbaar moet Joe een cutscene triggeren. Ik dus zoeken naar Joe! Nergens te bekennen.. Ik HELEMAAL naar boven, ah daar staat onze Joe. Doet helemaal niks.
    Ik dus reloaden vanaf laatste punt (voor shoutout op begane grond). Ik direct weer Joe zoeken. Zit er ergens nog een onzichtbare vijand boven :emo:. Kon hem niet zien noch raken, en Joe liep niet verder omdat er nog een badguy zat. Nouja na lang proberen had ik Joe voorbij dit punt. Ik blij, dus weer helemaal naar beneden (hij liep me achterna gelukkig) naar de laatste shootout. Let op: elke keer als ik dood ging moest ik dus weer naar dat laatste savepunt. Daarna moest ik een kwartier om Joe voorbij die onzichtbare vijand te krijgen. Oftewel, doodgaan was kut.
    Na een tijdje lukte het me om ook de onderste regio helemaal te clearen. Ik dus blij.. En daarna maar wachten. Joe komt niet. Die fat fuck staat nog steeds bovenin te wachten op niets....
    Lijkt er dus op dat ik morgen lekker Chapter 14 helemaal kan overnieuw doen, incl die missie bij Derek (kutmissie).

Lekker kut dit! :9

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Heb daar ook een bug gehad. Daar bleef Joe tegen die plank waar je overheen moest aanlopen. Heb hem er toen maar handmatig overheen geduwd. :+

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja ik heb hem dus handmatig dat hele gebouw doorgeduwd :+.

Bizar, ging dus voor het slapen nog 1 keertje proberen. Ik haalde dat stuk van Derek in 1 keer 8).

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand een lijstje/tips welke cars derek accepteerd om te kopenmiss?

heb er tot nu toe 2 gevonden maar tis echt een ramp ze te vinden...

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    2 doors en hele dure.. Gewoon in die wijk kijken waar je villa staat.

Gisteren uitgespeeld! Top game zeg, ongelofelijk. Genoten van begin tot eind, fantastisch script
    Tommy! :'-(
    en vermakelijke afwisselende gameplay. Het was makkelijk te doen op Hard, behalve dan wat bugs etc.

Voor mij tot nu toe GOTY, heb niet veel games gespeeld dit jaar, maar ik hou echt van sfeervolle games als Mafia 2.

17. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    De verwijzingen naar het eerdere deeltje zijn legendarisch...

wie had kunnen verzinnen dat jij hand had in de moord op Angelo.|:-

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Inderdaad, was echt tof gedaan!

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    En als je dan een video bekijkt van de verwijzingen valt je nog meer op:

Ze lijken ook echt. _O_

Als ik dat terug zie herinner ik me wel dat deel 1 nog veel beter was qua sfeer en verhaal. _O_

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha ja die auto herkende ik ook al gelijk het moment dat Joe hem doodschoot :p

Nu ga ik nog ff Playboys zoeken. In mijn hele playthrough stuk of 34 gevonden, dus dat is best veel.

Oja, en 1 Wanted Poster gevonden 8). Of ik die nog ga zoeken betwijfel ik :9.

Deel Deze Pagina