Pfff wat heb ik nu toch een kutbug
.
Hele avond mee zoet.
Ik ben dus helemaal bij het einde van chapter 14. Precies, die hele lange en vooral hele lastige. Ik ben helemaal beneden, maar er gebeurde niks. Ik op youtube kijken, blijkbaar moet Joe een cutscene triggeren. Ik dus zoeken naar Joe! Nergens te bekennen.. Ik HELEMAAL naar boven, ah daar staat onze Joe. Doet helemaal niks.
Ik dus reloaden vanaf laatste punt (voor shoutout op begane grond). Ik direct weer Joe zoeken. Zit er ergens nog een onzichtbare vijand boven
. Kon hem niet zien noch raken, en Joe liep niet verder omdat er nog een badguy zat. Nouja na lang proberen had ik Joe voorbij dit punt. Ik blij, dus weer helemaal naar beneden (hij liep me achterna gelukkig) naar de laatste shootout. Let op: elke keer als ik dood ging moest ik dus weer naar dat laatste savepunt. Daarna moest ik een kwartier om Joe voorbij die onzichtbare vijand te krijgen. Oftewel, doodgaan was kut.
Na een tijdje lukte het me om ook de onderste regio helemaal te clearen. Ik dus blij.. En daarna maar wachten. Joe komt niet. Die fat fuck staat nog steeds bovenin te wachten op niets....
Lijkt er dus op dat ik morgen lekker Chapter 14 helemaal kan overnieuw doen, incl die missie bij Derek (kutmissie).
Lekker kut dit!
Klik om te vergroten...