MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Na 3 succesvolle delen op de Xbox, komen Climax en THQ met alweer een 4e deel van de befaamde MotoGP series! De eerste échte Next-Gen MotoGP titel, en hij komt op "onze" Xbox 360. Ik zal, en ik weet zeker dat ook heel veel anderen, hier lang naar zullen uitkijken.

Wat info:

Platforms
    Xbox 360

Uitgever
    THQ

Developer
    Climax Entertainment

Genre
    Arcade-simulatie Racer

Release datum
    23 juni 2006

Belangrijke Features
    Online marktplaats
    Online Multiplayer

XBW Gamepage

Wat Screens:

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  2. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt mij wel een vet spel worden. wanneer komt die uit?

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zie openingspost: 3de kwartaal 2006.
    Nog een jaartje wachten dus.
    Zal ongetwijfeld weer een goede game worden, maar dit is ook het soort game dat me niet kan interesseren om elk deel weer opnieuw te kopen. Heb deel 1 zo nu en dan nog wel eens gespeeld, deel 2 bijna niet en deel 3 kocht ik daardoor ook niet. Zelfs motogp3 fansite is zowat overleden. :)
    Misschien dat ik deze nog eens koop, want het zal qua gameplay en gfx wel weer goed zitten en na een lange tijd geen moto-racegames meer gespeeld te hebben, lonkt er ergens in mij misschien wel weer de behoefte ipv het racen met 4 wielers. :)

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  4. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wou hem eerst voor de Xbox halen weet dat dat een ander spel is maar ga er van uit dat er niet veel verschil in zal zitten daarom wacht ik nog even op deze voor de Xbxo 360.

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Is dit een exlusive? Of gaat hij na verloop van tijd ook op andere console's uitkomen...

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee. Denk dat het een exclusive wordt, maar misschien dat die ook uitkomt voor de PS3 (ipv nu nog elk een eigen reeks te hebben).

7. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    denk wel dat hij misschien later of meteen ook al op andere platformen zal wordne uitgebracht zoals de PC of PS#

8. JeePee

JeePee Guest

Het ziet er niet zo super mooi uit voor een next-gen console, maar dat gras is _O_ Eerste spel dat daardwerkelijk 'sprieten' heeft :+

9. parotech

parotech Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de motoren en de berijders vind ik er erg gedetaileerd uitzien,ik dacht dat het niet mooier dan motogp3 kon worden:D

10. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat er weer van die streetrace motoren in zitten,vind ik nix aan:mad:....maar ga het spel zeker halen:D

11. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe screens en trailer....
    http://www.xboxyde.com/news_2403_en.html

dit vind ik zelf de mooiste pic,erg reallistisch,maar wel een beetje kaal nog
    [plaatje]http://images.xboxyde.com/gallery/public/2420/t_664_0017.jpg[/plaatje]

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  12. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er best goed uit :)

13. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    De straatrace motoren vondt ik bij motogp3 voor de xbox wel een toevoeging hoor...

gewoon eens wat extra's, wat ik wel mis bij de motogp titels, is het werkelijk toe kunnen voegen van onderdelen, noem bijvoorbeeld een open uitlaat of een dikke demper, je kunt praktiesche niets echt aanpassen...

beetje jammer dat alles qua pak prachtig is uitgewerkt, en dat de hand van max dan door zijn gashendel heen steekt...

14. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Dit ziet er toch wel erg stoer uit hoor.

15. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    tja,het is geen Need For Speed Underground he:9 :+

16. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
  17. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    boxart van het spel....zouden wij dezelfde boxart krijgen??????...ik hoop het wel want deze boxart ziet er geweldig uit:D
    [plaatje]http://img.gamespot.com/gamespot/images/2003/all/boxshots2/930270_70685.jpg[/plaatje]

18. JeePee

JeePee Guest

Hnmm, lijkt een beetje op die van MotoGP3 van de PS2:

Maar dat maakt het hem natuurlijk niet minder vet. Iets minder geel mag wel :p

19. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
  20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    'MotoGP 3' doet reeds aardig zijn ding op Xbox en PC, binnekort raced deze titel ook richting Xbox 360. Op de next-gen console gaat de game echter onder de naam 'MotoGP 2006' door het leven, met uiteraard de 2006 licentie op zak!

We hebben al heel wat screens van deze toptitel de revue zien passeren maar vandaag krijgen we een extraatje van ontwikkelaar THQ. Namelijk een volwaardige 3D screen waar we een racebolide van elke uithoek kunnen bewonderen. Nu ja, voor mij is bewonderen een understatement, ik heb net heel men bureau ondergekwijld.

De screen vind je terug op planetxbox360.com (Quicktime vereist).

Enjoy!

Deel Deze Pagina