[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom kan ik bij PGR3 steeds niet connecten? Dit heb ik steeds als ik de Cat & Mouse mode probeer (geen idee of dat ook bij de 'gewone' races is, die speel ik nooit :+), maar dit heb ik ook als een friend me invite voor een potje PGR3

    er staat steeds: "Unable to communicate with all players"

    In de online career van PGR3 heb ik nooit zo een melding gekregen, bij Rockstar Table Tennis ook niet

    ik heb maar even een "mooi" tekeningetje van de situatie hier gemaakt :cool: 8)

    [​IMG]

    wij hebben een abbo van Het Net
    en Fardo, kun je hier iets mee? :9 8)

    //edit: ik word trouwens ook steeds heel even gedisconnected van Live als ik van een game naar het dashboard ga (of andersom). Opzich niet erg, maar bij een update van een game is het lastig om dan te updaten; dan moet ik eerst weer handmatig inloggen::> omslachtig dus.
    Geen idee of dit iets met alles hierboven heeft te maken, maar het kan geen kwaad om het erbij te zetten O-)
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zeg je een xbox Live Zilver account op want me broertje wil ze naam veranderen dus als ze gratid maand is verlopen en ze Live account opzegt. Weer live joinen met nieuwe Gamertag

    Dus is dit allemaal mogelijk ??
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Handig plaatje... maar als je de xox live test doet wat staat er dan bij NAT?

    je an deze niet opzeggen, althans als je het zelde email adres wilt gebruiken. Tevens kan je maar een beperkt aantal keer een gratis maand gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    NAT is Open

    als ik op Status Codes druk krijg ik het volgende:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe oud ben je?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm dat moet ook geen probleem zijn ... heb je het alleen met PGR3 of ook andere games, want setup etc. is perfect
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    met Rockstar Table Tennis heb ik geen problemen

    hoewel... Soms als ik een wedstrijd wil kijken in de spectator mode, dan kan ik niet eens verbinden. Ook is het altijd zo dat als ik in de lobby kom voor een Timed Tournament (soms ook in de gewone Exhibition) opeens alle spelers vertrekken (en aangezien de webcam nog niet uit is zal het wel niet zo zijn dat ik zo lelijk ben :+ en mijn nickname is toch ook niet aanstootgevend :'-()

    maar ik weet dus niet of er een verband is tussen mijn PGR3 problemen en de Table Tennis problemen...

    maar het probleem dat ik steeds heel even gedisconnected word van Live als ik van een game naar het dashboard ga (of andersom) heb k bij iedere game...
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je het Live account opzeggen en ander email aderess gebruiken maar dat allemaal op het profiel ( niet je live account ). Als dat kan hoe zeg je een Silver account op ??

    AvB,
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat kan niet (je bent dan je profiel kwijt)
     
  11. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    heey fardo,

    ik heb ook een vraag over de internet verbinding ik heb alles goed aangesloten. de xbox 360 haald alle testen ook succesvol en NAT staat ook op open maar als ik FIFA World Cup Germany online doe en IK krijg een hoekschop zegt de xbox 360 dat de verbinding met de oppenent verdwenen is. maar als de tegenstander een hoekschop krijgt heb ik dit niet.
    is dit een bug of lag? :mad: of lig dit aan de verbinding . en heb soms met PGR 3 ook lag is dit omdat de verbinding het niet goed doet of iets anders? help me !!! oh ja en ik hem aangesloten op een wireles router:linksys
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vermoed dat dit door je draadloze verbinding komt. Mogelik is deze niet goed afgesteld ... dus te weinig signaal ...
     
  13. stutzert

    stutzert Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    rutger ik heb precies hetzelfde maar ik heb een wired router
     
  14. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de firmware eens te updaten (download firmware @www.linksys.com, dan updaten bij je router instellingen, http://192.168.1.1)
     
  15. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er niet veel verstand van maar ik heb wel een handleiding in het engels gevonden. maar ik heb toch liever een nederlandse handleiding bij zulk soort updates want anders doe ik zo wat fout en dat zou jammer zijn.

    dus bestaat die update handleiding ook in het nederlands

    Edit:volgens mij heb ik al de meest recente update van deze wireles access point

    versie: 2.08
    model: WAP54G

    valt hier nog meer aan te doen of niet?
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Rutger je moet je antennes afstellen of probeer het eens bedraad ... ik denk dat je je connectie verliest, omdta het signaal te zwak is
     
  17. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    maar gaat wel moeilijk met bedrading heb boven de 360 staan en beneden de router.

    en met die lag dat is de éne keer erger en de éne keer heb ik er helemaal geen last van. dus zou best kunne met connectie verlies. maar dan valt er weinig aan te doen bij mij. zal er mee moetel leren leven.

    maar bedankt voor het helpen.

    mvg Rutger98
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend wil op mijn Xbox zijn Xbox Live gamertag toevoegen om hier bij mij wat achievments te halen. Maar hoe doe je dat??
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Inloggen met zijn email account + wachtwoord
     
  20. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live, xbox.com etc. doen het allemaal niet....wat is de reden??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina