Pirates Of The Carribean

Discussie in 'Algemeen' gestart door stefan1987, 12 sep 2003.

  1. stefan1987

    stefan1987 xbox freak

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mense! ik heb het spel pirates of the carribean! na lang overwegen heb k het toch maar gekocht! en nu snap ik al niets van het eerste stuk! ik moet spullen verzamelen en als ik dat gedaan heb dan moest ik tegen een mannetje gaan praten! hoe moet dat en wat doe ik fout heb ik niet al mijn spulllen! alvast bedankt! greetzz stefan |:- |:- |:- |:- |:-
     
  2. jvdl

    jvdl JvdL1982

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi
    heb ook het speel ben al vel verder is wel een leuk spel
    in het begin moet je sommige spullen uit je kamer mee nemen
    er ligt ergens een boek op een tafel daar moet je voorstaan en dan op A drukken dan krijg je allemaal voorwerpen te zin die kan je dan meenemen en daarna kan je weer met dat ventje praten door voorhem te staan en dan op A te drukken
    en zo gaat het verder tot dat het ventje weg is het is in het begin een soort uitleg wat je allemaal kan in het speel duurt een paar minuten maar wel er zit wel nuttige info bij
    hoop dat ik je hiermee help
     
  3. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    En mocht je er daarna niet uitkomen: www.gamefaqs.com
    Ik heb het spel ook en het is heel gaaf maar bijzonder uitgebreid dus soms even opzoeken wat je nu het beste kunt doen is best aan te raden!
    Succes!
     
  4. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    is het spel van de film?
     
  5. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie kan mij helpen met het probleem van de menu's ik kan deze niet openen. Dus als ik probeer bijv. mijn inventory te openen dan lukt dat niet.
     
  6. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij een missie en ik weet niet wat ik moet doen ik heb net mensen op een strand afgezet en nu moet ik nog iets doen maar weet niet wat kan iemand me helpen ?
     
  7. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
     
  8. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee heeft er niks mee te maken behalve dat het over piraten gaat.
     

Deel Deze Pagina