pirates of the carribean

Discussie in 'Algemeen' gestart door stefan1987, 22 sep 2003.

  1. stefan1987

    stefan1987 xbox freak

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mense! k heb een vraag! hoe schiet ik als k word aangevallen door een piratenschip? k zie wel dat rondje kan alleen het knopje niet vinde waar k mee moet schiete! greets stefan:)
     
  2. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Hey Stefan, je hoeft niet bij elke vraag die je hebt een nieuw topic te openen hoor, je kan hem gewoon in je topic knallen die je laatst al had aangemaakt, nu word het een beetje een rommeltje op het forum :) Mvg
     
  3. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    help die gast gewoon en loop niet de mod uit te hangen...
     
  4. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    wtf slaat dat op? het is toch zo? en ik loop helemaal niet de mod uit te hangen, ik help die jongen gewoon zodat hij het de volgende keer niet meer zo doet!

    en als je dan met zo'n slimme reactie komt mag je hem zelf ook wel ff helpen als je het allemaal zo goed weet..tjeez|:-
     
  5. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon op a drukken
     
  6. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt aan het rondje met de groene en rode strepen zien wanneer je kanon geladen is. Als hij rood is kun je niet schieten is hij groen dan wel. Het rondje bestaat uit 4 delen die overeenkomen met de delen van je bood. Dus de rechtrehelft van het rondje staat voor de rechterkant van je boot. Als hij weer groen is zijn je kanonnenweer geladen en kun je met A vuren.
     
  7. stefan1987

    stefan1987 xbox freak

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx!!!!!!!:)
     
  8. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand met helpen??

    heb het spel net gehaald en ik moet oxbay binnen gaan om er achter te komen wat de fransen van plan zijn. er staan tweee fransen slodaten aan de port. die vallen me aan en ik heb echt geen idee hoe ik die zou kunnen verslaan. wie heeft er handige tips voor mij zodat ik wel win?

    alvast bedankt.
     
  9. Trossarms

    Trossarms Guest

    de hele tijd blokke dan een klein stukje terug springe en dan schieten en dan weer blokken maar met het zwaard allene gaat het ook wel
     
  10. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe omt het dat ze door mijn blok heen slaan?
     

Deel Deze Pagina