Sonic Next Gen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Sonic de held en vroegere vijand van Mario komt terug in een geheel nieuwe game, ik als oud Sega fan ben zeer verheugd om dit te horen! Na het wat tegenvallende 'Shadow the Hedgehog' komt de echte blauwe egel weer terug, Sonic games staan altijd gerand voor avontuur, speelbaarheid en vooral veel snelheid. Dit alles zou dit keer welis op de Next gen beter dan ooit worden. Games als Sonic Adventure 1&2 op de Dreamcast waren niet minder dan geniaal, maar natuurlijk ook de oude serie die Sega groot heeft gemaakt op de Mega Drive. In die tijd kon je kiezen tussen Mario of Sonic, de keuze van mij mag duidelijk zijn.

    Specs:
    Uitgever: Sega
    Developer: Sonic Team
    Systeem: Xbox360 en PS3
    Multi Player: Nog niet bekend/Waarschijnelijk wel.
    Online Play: Niet bekend
    Release: 2006
    XBW: Gamespace

    Filmpjes:
    HIER (rechtermuisknop en opslaan als)
    HIER (gewoon klikken)

    Hieronder enkele Next Gen screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zag het ja is super! toch is alles nog niet mooi rond! maar toch ik ga deze tietel in de gaten houden
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ach ja het gaat mij niet om ronde vormen ghehe...niks is helemaal rond, maar snap wat je bedoelt, toch heb ik wel zin weer in een Sonic Adventure. ;)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een grapje ofzow :confused: Shadow the Hedgehog moet nog uitkomen. Wie zegt dat Shadow geen goed spel wordt??
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Daarmee bedoelde ik dus dat er niet 1 of andere zwarte egel inkomt maar gewoon de echte stoere blauwe ;) of Shadow (die ik toch niet ga kopen) niet leuk is daar gaat het niet om, ik koop een Sonic game voor Sonic niet voor een zwarte egel :D snap je...
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er wel cool uit deze nieuwe sonic. Vroeger heb ik heel veel plezier gehad aan de sonic games(in de sega tijd:)), maar of deze me evel fel gaat kunnen boeien,dat weet ik niet...
     
  8. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    de 2d sonics, waren super
    sonic adventure op de dreamcast, was meeeesterlijk
    de spellen daarna? bagger, hopelijk wordt deze sneller dan sonic adventure, en langer dan kan et niet meer stuk
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Juistem zo denk ik er ook over, en hoop ook dat het in de trand van Sonic Adventure is. Want wat was dat een geweldig spel, de hele zonnige sfeer, de snelheid en de leuke extra features zoals die tamacotsie achtige beestjes op je VMU unit die je moest laten groeien _O_ *zwijmel zwijmel...
     
  10. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het nog steeds, ik word steeds fucking sneller ;)
    mja, snelheid is eerst indrukwekkend, nu niet meer,
    dus ik wil snellerrrrrr
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    sonic is gewoon da bomb en ik ga deze titel dan ook cker in de gaten houden :D
     
  12. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    SONIC is en blijft de MAN!!! Haha deze houd ik ook in de gaten!
     
  13. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik vraagg me af konden ze niet beter haren gebruiken in plaats van een klodder klei op zijn achterhoofd?
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :D haha zag je reactie ook al op de frontpage, maar Sonic blijft Sonic gelukkig en van 'klei' is ie altijd al geweest, van mij hoeft ie niet te veranderen. :) Dat doet Mario trouwens ook niet...volgens mij
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik de sonic plaatjes zag, schrok ik nogal ff. ik wist niet dat een sonic-spel er zo goed uit kan zien!
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb je ooit Sonic Adventure welis gedaan? Het kwam aardig in de buurt van het geen wat we nu zien voor die tijd, maar idd het ziet er erg goed uit voor een platformer. :)

    Hoop ooit trouwens ook nog eens een Sega klassieker als Golden Axe terug te zien, het blijft afwachten of dat ooit gaat gebeuren hoewel deze serie net als Sonic heel wat verkocht heeft.
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb net een trailer gezien van Shadow en die zag er best vet uit. En Shadow is best een stoer character, de donkere tegenpool van Sonic. Je houdt van dit soort titels of niet, maar je kan niet Shadow kut vinden en Sonic niet. Wordt toch door hetzelfde team gemaakt. Persoonlijk zie ik meer in een Sonic Heroes 2. Deel 1 was tof, zaten wel een paar foutjes in, maar behoort zeker tot mijn favoriete titels
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zeg dat, mark my words and obey my power of prediction!

    Klopt, maar ja, begon met 2d, later met windows beetje 3d en dreamcast gamecube en nu nextgen. Waarom opeens haar voor iets dat al zo is voor zolang ik mij kan herinneren?

    Niet zeuren, het is nu eenmaal zo.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mwha ik heb van verschillende sites (waaronder Xboxyde) gelezen dat Shadow tegenvalt, hun zullen vast wel of een bron hebben of het zelf gespeeld hebben. Maargoed laten we afwachten mischien word het wel een goed spel, maar toch zie ik liever een game over de echte Sonic want dit doet me erg denken aan het Mario en Luigi principe, waar ook voor de verschillende karakters verschillende games werden gemaakt. Wil niet zeggen dat die slecht waren, maar toch vind ik dat Sonic gewoon de hoofdrol moet blijven houden en niet een zwarte egel.... :D
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Sonic was altijd al superleuk om ze supergoede gameplay... hopen dat t nu ook het geval is want de graphics zijn zeker oke:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina