sims 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 11 feb 2007.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    NAAM VAN SPEL

[logo] (Plaats hier het logo van het spel, te vinden op de XBW gamepage en met de [img ] [/img ] tags neer te zetten.

Informatie:

(al deze info is te vinden op de XBW gamepage van het spel, of in nieuwsposts op XBW over het spel)

Uitgever:
    Ontwikkelaar:
    Genre:
    Release:

Informatie:

Hier gaat de informatie van bijvoorbeeld een nieuwspost van de titel op XBW, of van de gamepage. Voeg er ook info aan toe, mocht je dat willen.

XBW Gamepage:

Plak hier de link van de XBW gamepage (zoek naar je game op: http://archief.xboxworld.nl/game/ )

Nieuws items:

[shots] (Plaats hier shots van het spel, te vinden op de XBW gamepage en met de tags neer te zetten.

Filmpjes:

[filmpjes] (plaats hier links naar filmpjes van de titel, links te vinden op de betreffende XBW gamepages)

/Mod graag het bovenstaande formaat gebruiken

er komt een sims 3, wel pas in 2008, maar voor de echt sims fans kun je er wel veel van verwachten, zowel de mogelijkheden als de grapics

//edit; een nieuwe releas zegt zelfs 20 sept 2009

2. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, leuk. Zit ik echt op te wachten.:{

3. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    al die geruchte zeggen niets, gewoon afwachten tot er een officele aankondiging komt.

en tot die tijd moet je je maar met deel 1, 2 + uitbreidingen vermaken.

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een sims 12, wel pas in 2013, maar voor de echt sims fans kun je er wel veel van verwachten, zowel de mogelijkheden als de grapics

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    :cool:!
    Beetje kansloos dit topic zo...

*
    reportje

6. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    jij misschien niet.
    maar ''ikkk'' waarschijnlijk wel.

dus respecteer dat gewoon even en geef hem een serieus antwoord. :)

ookal zijn er betere topics waar je dit zo kan vragen, maar hij is nieuw hier dus blijf even aardig. :b:

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ikkk; Welkom op het forum :) Maar je topic wordt inderdaad niks zo. De startpost laat ook erg te wensen over met dat ene zinnetje...:eek:

Om verder geblaat te voorkomen gooi ik hier een slot op.

//edit; Er bestaat hier nog geen topic over, dus ik laat hem nog even open. @ ikkk; Misschien kun je een wat uitgebreidere startpost maken ;)

8. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er ook niet egt op te wachten :{ Maar alle respect voor diegene die dat wel doen hoor :thumbs: _0/

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hier wacht mijn zus dus op.. :{

10. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, heb je gelijk in. Sorry, maar vond dit nogal een slechte startpost.:+

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Topics maken op basis van geruchten is nooit echt een succes. Verder ligt de release nog heel erg ver weg. Ik ga hem wel halen, vond bustin out op de xbox ook erg leuk in co-op dus miss heeft deze co-op via live, dat zou wel erg geck zijn :thumbs:

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is wel koel.
    Samen in een huis leven met een andere sim via live.
    Beetje habbo-hotel idee?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jah idd, zie ik wel wat in :). Co-op was erg leuk, die mortimer alles voor je laten doen en zelf alleen maar gamen en vreten :lol:

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit hier niet echt op te wachten...

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Geweldig als mensen zo'n toevoeging geven aan deze thread. Waarom zit je er niet op te wachten Peter Aragorn? :)

16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Doe niet zo cynisch joh... De topic zelf stelt ook niks voor... Startpost??8)

Nou gewoon niet, heb de sims nog echt leuk gevonden... Op de pc heb ik het wel even gespeeld, maar het 'digt' mij niet... En de controls op de xbox360 lijken me rottig...

Zo beter?:+

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jah zo is het beter :+. Het enige probleem met deze thread is dat hij ongeveer 2 jaar te vroeg is aangemaakt waardoor er egt nog maar amper info over is :). Maar we kunnen wel discussieren erover en er komen vanzelf wel nieuwe screens.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    gasten zeg.. dit gaat echt nergens over. Ik vind De Sims 2 ook de shit (kheb nou trouwens echt een supergroot huis, kben nou mijn gamezolder aant maken), maar.. Jezus! Hoe kun je je nou over iets druk maken wat eind 2009 uitkomt, dus over 2,5 jaar.

Kheb trouwens al helemaal zin in Halo 5.

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    We maken ons ook heel erg druk erover dat scheelt. Je kan er tog gewoon over praten, kijk naar halo 3/pes6 etc. Die threads bestaan ook al sinds ver voor de release van die game.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat weet ik alleen.. Halo dat is gewoon de hemel! Dat is game die je als xboxer gewoon moet hebben en om dat de vorige delen zo supergoed waren kijk je daar al lang naar uit. En ik moet toegeven dat ik 2,5 jaar geleden ook niet naar Halo 3 uitkeek. Toen was Halo 2 amper uit.
    En ik zeg ook niet dat ik het niet vet vind ofzo, maar het is gewoon zolang nog voor een game die niet helemaal voor iedereen het paradijs is. Maarja, zoals ik al lang naar GTA 4 uitkijk waar ook nog niets over bekent is, zullen andere mensen naar De Sims 3 uitkijken. Ieder zijn mening.

Laatst bewerkt: 11 feb 2007

Deel Deze Pagina