Windows media player probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door UTADDICT, 7 dec 2004.

1. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu al een hele tijd met een probleem, namelijk dat Windows media player mijn dvd's niet meer wil afspelen. Hij geeft als Errorcode 0xC00D116A, toen ik hiernaar op internet zocht vond ik niks waar ik uit wijs kon worden. Mijn vraag is dan ook: Heeft een van jullie dit probleem wel is gehad of een idee hoe het op te lossen is? Wordt er vrij gestoord van.

2. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
  3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je 'm geupdate naar Media Player 10? Mischien zit in 10 die codec wel?

4. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat mediaplayer een schijt programma is die standaard geen codecs heeft om dvds mee te bekijken, om dat op te lossen kan je even windvd downloaden en installeren, succes.

5. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, met WMP moet je geen dvd's bekijken :cool:

6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ander probleem. Als ik hem wil opstarten krijg ik de melding dat er een interne toepassingsfout is. Hij start daardoor niet. Opnieuw installeren helpt niet. :mad:

7. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt allemaal maar als je eenmaal zon codec installeert komt ie nog met dat gejank over dat je je beeldscherm moet instellen, en met mijn eigen andere PC heb ik totaal geen problemen om DVD's af te spelen met WMP > ook nooit een codec hoeven te installeren of wat dan ook, het werkt gewoon. Maar met die andre pc weer niet.... Im confused.

Laatst bewerkt: 9 dec 2004

Deel Deze Pagina