Word XP 'Rapport verzenden'

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X-power, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst een PC gekocht met natuurlijk Office XP. Nou is het probleem: na het installeren, als ik in Word zit krijg ik dus zo'n melding van: "Rapport verzenden naar Microsoft." Ik heb 'm al vaker geinstalleerd (zo'n slordige 3 a 4 keer, inclusief één keer met een andere CD Key) maar nog steeds blijft ie dezelfde melding krijgen. Het komt zowat altijd voor als ik het lettertype wil veranderen bij zo'n soort venstertje in de 'balk'. Dan 'denkt' ie dus even, om vervolgens de melding te geven.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik heb deze PC natuurlijk ook gekocht voor schoolwerk. Bij voorbaat dank.

2. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Het programma loopt dus vast en sluit dus af, neem ik aan? Op dat moment geeft MS je de mogelijkheid om dat probleem aan hun te melden... Ik doe dat meestal niet, want je krijgt toch geen antwoord terug...Maar als je alles gewoon legaal hebt, zou je misschien even contact op kunnen nemen met de verkoper...wellicht dat er een krasje op je cd zit ofzo... maar office XP is zeker niet het stabielste programma dat er is, ik heb ook wel eens dat het vastloopt enzo...

3. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, hij krijgt dus die rapportmelding, en als je daar voor een antwoord hebt gekozen sluit Word dus af. En ik heb een gebrande versie, maar dat mag toch niet baten als ik al meerdere cd keys heb gebruikt.

4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Jah, dan zou ik eerst maar eens de legale installeren. Die heb ik ook en ik heb nergens last van. Ik heb alles legaal op m`n pc, dan heb je gewoon nergens last van. De illegale software verneukt heel je pc

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet eens met de install een reparatie uitvoeren ipv een compleet nieuwe install.

6. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm heb je een laptop gekocht met een gebrande versie van office? Waar heb je je laptop gekocht? En waar office?

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het indd eens proberen met een legale versie want gebrande cd'tjes hebben vaak best wel slechte kwaliteit...en daardood kan het zijn dat hij bepaalde (kleine) dingen niet kan lezen/installeren en als jij dan dat deeltje alsnog aanspreekt (lettertype deeltje bijv...) dan kan het zijn dat het vastloopt omdat hij het niet kan vinden...

8. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Tot zover bedankt voor jullie reacties :). Sorry dat ik niet echt snel heb geantwoordt, ik was bezig een boek te lezen voor een boekverslag :p, maar dat terzijde. @ xtreme-gamer: ik heb geen laptop, gewoon een normale PC. @ alexvkan: wat bedoel je precies? Zou misschien een oplossing kunnen zijn, maar het is dus wel een probleem dat telkens weer terugkomt.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik concludeer dat je een illegale versie hebt. Dan moet je niet gaan lopen klagen als het niet werkt. Verder worden dit soort dingen niet op dit forum besproken dus deze thread gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina