Suggestie op de X-Bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door frank1982, 15 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frank1982

frank1982 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik lees hier nog niet zo veel mee maar ik vroeg me af of het niet mogelijk is om de X-Bazar onder te verdelen in meer sub-groepen. Bijv x-box/360 of TK/TR/GEZ. Misschien dat het hierdoor wat overzichtelijker wordt waardoor je je niet helemaal suf hoeft te bladeren.

Groeten Frank

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is al vaker ter sprake geweest, heb zelf ook al een tread geopend met precies ditzelfde onderwerp. Ik weet niet meer wat de reden was maar ze wouden het niet.

greetz wooly

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, ben van mening dat het niet veel beter wordt, eerder rommeliger. Er zijn zat draadjes waarin zowel games worden gezocht worden als te koop en te ruil aangeboden worden. Hierbij zijn er tevens genoeg draadjes met games voor meerdere platformen. Dat zou betekenen dat iemand in plaats van 1 draadje nu bijv. 5 draadjes aan zou moeten maken en dat maakt het er niet duidelijker op.
    Een goede titel aan je draadje meegeven is en blijft zeer belangrijk, zo niet het belangrijkste en meest efficiƫnte.

4. frank1982

frank1982 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je gelijk geven dat je dan idd meerdere draajes gaat krijgen in verschillende subgroepen maar ik denk dat de groepen wel overzichtelijk blijven. Een bijkomend probleem is dat er iedere dag zoveel gepost wordt op de X-bazaar dat het niet meer bij te houden is. Maar dat is mijn mening, ik was alleen wel benieuwd hoe er hier over gedacht werd. Maar ik was schijnbaar niet de eerste *)

Groeten Frank

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Xbazar is maar een kleine toevoeging aan het forum voor de members, simpelweg om het mogelijk te maken dat je games kan uitwisselen met mensen die je van het forum kent. Ons forum is geen koop/verkoop forum vandaar dat we dit gedeelte ook bescheiden willen houden desondanks de populariteit.
    We kunnen het uiteraard nog veel praktischer maken dan het al is maar dat betekend dat we dus meer naar een veilingsite toewerken dan een Xbox discussie forum. Vandaar dat we dit forum gedeelte gewoon zo binnen de perken houden.
    De suggestie om het dus te verdelen in 2 subforums zou eventueel praktischer kunnen uitpakken, maar uitgaande van [2k]'s ervaring met dit forumgedeelte kan je er van uit gaan dat dit niet het geval zou zijn. Tevens zou zo'n uitbreiding betekenen dat we de Xbazar een grotere rol op dit forum laten spelen wat niet onze intentie is.
    Om het simpel te zeggen; je moet het hiermee doen. De huidige situatie is het meest praktische op het moment, en verdere verbeteringen zou meer van het forum en onze forumcrew opeisen wat niet de bedoeling is. :)

6. frank1982

frank1982 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke duidelijk en begrijpbaar, bedankt in ieder geval voor de uitleg.

Groeten Frank

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Waarmee ook een einde is gekomen aan het bestaansrecht van deze thread. Daarom gaat deze dan ook op slot.

~Closed.

8. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    wat de members onderling wel vaak kunnen doen om het form overzichtelijk te houden is reporten. het [​IMG] knopje naast iedere post is bedoeld om foute posts of threads door te geven aan de moderators. de moderators ontvangen dan een emailtje met het probleem en een link naar de thread.
    indien een bericht in strijd is met de [faq]FAQ[/faq] of met de regels van een bepaald forumdeel (zoals die van de [xbazar]xbazar[/xbazar]), kan dat bericht meteen bewerkt/verwijderd worden door een moderator.
    zo kunnen we veel makkelijker het forum schoon houden. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina