[Centraal] Lord of the Rings: Third Age

Discussie in 'Algemeen' gestart door Humorke, 2 nov 2004.

  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]

    [​IMG]

    Korte inhoud

    In Lord of the Rings: The Third Age kan de speler zelf kiezen wie hij speelt en waar hij is terwijl de grote conflicten te zien in de film zich om hem heen afspelen. De speler is een held die strijd voor de 'goede' kant en zal met veel van de hoofdpersonages, goed of slecht, in contact komen. Tijdens zijn toch door de wereld van Middle Earth kan de speler zijn eigen groep helden samenstellen die er alles aan doem om het Reisgenootschap, ook wel The Fellowship, te ondersteunen. Het is immers het Reisgenootschap dat de kwade magische ring van Sauron moet vernietigen.

    Via een 'turn-based' vechtsysteem zullen spelers monsters zoals de verschrikkelijke Balrog in de mijnen van Moriategen komen en kunnen verslaan. Ook zal de speler bij de gevallen stad van Osgiliath en bij Helm's Deep aanwezig zijn als de strijd tussen de machten van het Duister en de krachten van het Goede daar strijden wordt. Speel je heel goed, dan kun je verschillende bonussen ontgrendelen zoals het spelen met als slechterik in verschillende missies.
    - xboxworld -

    Screens

    [​IMG]
    "Eddie? Als een trol z'n been opeens licht begint te schijnen... dat kan niet goed zijn... toch?"
    [​IMG]
    "En daarna, eet ik jullie allemaal OP! HA ha ha ha! Ooh yeah, i'm all on fire and stuff"
    [​IMG]
    Niet dat het die trol wat interesseerd, maar hij die dwerg gaat helemaal in zijn "dwarven furie"
    [​IMG]
    "Meende ze dat nu echt? Gaat ze mij echt verlaten?... Bernard, denk niet zo als een watje, toon dat je een man bent! ROAR"


    Reviews

    - XboxWorld Mag UK.....12/1/2004....5 out of 10.....50.0%
    - TotalGames.net UK....10/31/2004..85 out of 100...85.0% (GameCube)
    - IGN.........................11/1/2004...8.5 out of 10....85.0% (GC, PS2, Xbox)
    - Xbox Magazine...........................5,5 out of 10....55,0%
    - TeamXbox.................................8,4 out of 10....84,0%

    Third Age had de (alhoewel twijfelachtige) goede Lord of the Rings RPG moeten worden, is dit waargekomen? Volgens XboxWorld Mag UK allesinds niet.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens ign wel. 8.5

    Ik weet het nog niet, ga hem sowiezo niet kopen
     
  3. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden er weer een hack and slash van moeten maken
     
  4. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat hack en slash gedoe maar een zooitje.
     
  5. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hack en slash ownt _O_
    Ik vind het ook jammer dat het geen hack en slash is, maar ja, kotor is wel een toppertje geworden, misschien moeten we pas oordelen als we het gespeeld hebben.
    (Heb hem misschien in December)
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk best naar de titel uit omdat ik zwaar fan ben van zowel de boeken als de films.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ... Ik ga hem waarschijnlijk wel halen ... maar ja ik heb mijn twijvels het blijft EA :eek:
     
  8. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de review van IGN gelezen, het lijkt me wel een leuke game voor fans van de films (boeken ook, maar ik denk minder), niet voor de hardcore RPG'er, maar ja, ik ga hem waarschijnlijk wel rond de feestdagen halen (niet nu :9 Halo 2 gaat voor _O_), ben fan van de films (moet de boeken nog altijd lezen, shame on me!)
     
  9. Victor

    Victor Guest

    XBM gaf het een 5,5 omdat het combat systeem erg verouderd was.
    Voor de rest vonden ze het wel goed.
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nog een hack and slash game? Hebben ze er daar onderhand al niet genoeg van op de Xbox. Nee, ik ben maar wat blij dat er nu eindelijk eens een fatsoenlijke turnbased rpg gaat verschijnen. Ik heb de game in ieder geval al sinds vorige week in de pre-order staan en hoop 'm binnenkort op m'n deurmatje te zien vallen :)
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game op PUG gespeeld, maar vond er nou niet bepaald veel aan... Misschien dat ik na een review overgehaald wordt.
     
  12. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat meer:
    Screens

    [​IMG]
    "Ik weet dat er in de advertentie "groot geschapen" stond, maar dit gaat echt te ver"

    [​IMG]
    "...Dus opeens vielen ze er gewoon allemaal uit? Waren het dan tenminste je melktanden?"

    [​IMG]
    Ok, je mag dan groot en sterk zijn, maar je hele borstkas blootgeven is niet echt slim...

    [​IMG]
    "Huh?! Wat"

    [​IMG]
    loudwater fury -> "kloesh kloesh"

    [​IMG]
    Flower-power! Yeah!

    [​IMG]
    "Hou het nog even op"
    "hmghmrhmhmhrmhmm..."

    [​IMG]
    Donkey Kong Bongo's in Lord of the Rings style
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  13. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen van mij best weer een hack and slash maken dat vind ik gewoon leuker maar ik ga hem toch halen denk k want het blijft een lotr _O_
     
  14. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een Lord of the Rings RPG, want het genre is nou niet bepaald goed vertegenwoordigd op de xbox en het is bij uitstek geschikt om er een RPG. Ik ga hem zeker kopen, want ik ben én een Lord of the Rings fan én een groot liefhebber van RPG's.
     
  15. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik heb em nergens zien staan bij welke stand dan?
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Naast de NFS:U wagen stond een DemoPod. Was wel de NGC versie, maar behalve op grafisch niveau zal het niet veel schelen.
     
  17. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit ik ben daar zo vaak langsgelopen hoe kon ik dat nou missen :confused:
     
  18. XeoN

    XeoN Guest

    Ik ook!
    Maar XBM gaf hem een 5...
     
  19. Metal X

    Metal X Don't really care

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    o man. hoe kan ie nou een 5,5 krijgen. het is gewoon nie eerlijk. lijkt het EA games eindelijk te lukken een fatsoenlijke rpg te maken en dan vernielen ze het gewoon. Please iemand zeg me dat je wel in dorpjes kan gaan en dingen kunt kopen want nu heb ik ook al gehoord dat je nu niet meer met characters kunt praten.
     
  20. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, je kan niets kopen (bron: review IGN)
    Alles wat te verkrijgen valt zit in kisten, of laten de vijanden achter als ze gestorven zijn.
    Wel jammer.

    Waarom moet ie ook nu uitkomen :mad: Nu heb'k zin om hem te spelen, maar heb geen geld om hem te kopen, en met Halo 2 in aantocht... Waarom komt ie niet in december uit? Omdat de wereld zich niet naar Humorke schikt :9
     

Deel Deze Pagina