probleem met arcade games sinds ik ne nieuwe XBOX360 heb ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Raptus, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raptus

Raptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal mijn probleem eens uit te doeken doen. Heb hier een Xbox360 staan met 3 verschillende accounts op. Ik heb hier een deel arcade games gedownload en deze hebben altijd gewerkt op alle accounts, maar ik heb stukken gehad aan mijn Xbox360 waardoor ik nu een andere heb gekregen van de repair dienst. En op deze console kan ik de arcade games enkel spelen met de account waar ik ze me heb betaald.

Is het nu toch nog mogelijk om deze games met mijn andere accounts te spelen ?

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Moet je even proberen dan. Maar waarom wil je die arcade games dan spelen op de andere accounts?
    In principe zouden ze het moeten doen als je de orginele harde schijf nog hebt.

3. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom speel je over meerdere accounts dan? Iig als t goed is hoef je voor premium content maar 1x te betalen en kan je daarna gewoon gratis downloaden als je m gewist hebt oid. Misschien dat je kan proberen om ze weer opnieuw te downloaden, dat ie ze dan wel weer met alle accounts pakt. Maar ik weet niet zeker of t nog gratis is dan, weet niet wat er allemaal met je box is gebeurd bij de reparatie en of t nogwel je eigen box/ harddisk is, en of hij deze dan nogwel ziet als degene waarmee je het ooit gekocht hebt.

4. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee je betaalt hem per account... en niet per xbox360... dus dit is volgens mij niet mogelijk

5. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht ook dat het normaal was dat het maar op 1 account kon.
    Het voordeel is dat je dan maar 1x betaald en niet alles opnieuw moet kopen als je HD kapot is/360 kapot is.

6. Raptus

Raptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf speel niet op meerdere account, we leven gewoon met 3 personen in dit huis en ieder heeft zijn eigen account.

Maar ik het verleden ging het altijd als iemand 1 arcade game afhaalde dat de andere 2 personen dat spel ook volledig konden spelen.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina