Gothic IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ashavan, 21 mrt 2008.

1. Ashavan

Ashavan Guest

Gothic 4

Gothic is een rpg/adventure waarvan de eerste drie delen te bewonderen zijn op de PC. Gemaakt door JoWood waren alle delen geteisterd door bugs ondanks dat de games verder erg vermakelijk zijn.

Nu is Gothic IV aangekondigd. Het opmerkelijke hier van is dat het hoogstwaarschijnlijk ook op de xbox360 zal verschijnen. Ik zeg hoogstwaarschijnlijk aangezien het nog niet 100% bevestigd is door JoWood.

Uitgever: JoWood
    Ontwikkelaar: Spellbound
    Genre: Action RPG/Adventure
    Release: 2008

Zullen we de volgende beelden ook op de xbox te zien krijgen...I HOPE SO!!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ziet er uit als een RPG die te vergelijken is met Oblivion?
    Zo ja, dan wil ik deze game. :)
    En als het een J-RPG is laat ik em links liggen.

3. Ashavan

Ashavan Guest

Het is een med-eval oblivion concurent. Bethesda en Jowood worden gezien als concurenten van elkaar wat dat betreft. Absoluut geen JRPG :)

4. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo mooi vind ik die beelden niet hoor (naja het ziet er wel vet uit enzo maar de 360 kan veeeeeeeel beter dan dat..)

5. Ashavan

Ashavan Guest

Gelukkig zijn we niet allemaal graficshoeren ;)
    Het ziet er goed en sfeervol genoeg uit en als het verhaal en alles net zo goed is als voorgaande delen zal deze in me collectie verschijnen.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gothic I en II waren geweldige games op PC. Ik was echt onder de indruk van veel dingen in deel I toen ik de demo voor het eerst speelde.

Maar deel III was echt veel slechter, duidelijk lang niet zo goed. Maar als ie eindelijk voor de 360 komt...bring it on.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De game is net aangekondigd en je zevert al over de beelden die niet mooi genoeg zijn. Denk ff na...

Ook kan je na het vervgroten van de afbeelding in één oogopslag zien dat de huizen er veel gedetailleerder uitzien dan die in Elder Scrolls IV bijvoorbeeld.

Nu mijn praatje:

HOOOOOPT dat ie op de Xbox360 komt. Maar denkt 't niet! :eek: Heb alleen Gothic 2 gespeeld en die game vond ik erg vermakelijk. Gotiek voor de win!

8. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, alssie vergelijkbaar is met Oblivion houd ik deze wel even in de gaten..
    Thanks.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben alleen geinteresseerd als Gothic IV de kwaliteit van Gothic I & II benadert. Gothic III was IMHO op veel PCs niet vooruit te branden en zat ook nog eens vol met bugs.

De plaatjes zien er wel sfeervol uit.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar wtf....Piranha Bytes maakt de game niet meer?

hmmmm --->

PCgames.de are reporting about an new unannounced Next-Gen RPG made by Spellbound. You guys know the studio that made Gothic 1, Gothic 2, and Gothic III. And therefore the new RPG has been mistaken as Gothic 4, but a JoWooD forum moderator has pointed out that’s not the case. For now, it’s a mystery RPG in work for the PC, PS3, and Xbox 360.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  11. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dus het is van dezelfde makers maar niet een 4e Gothic?
    Gewoon een kwestie van een andere naam kiezen, dus :)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het komt wel van Spellbound denk ik, niet van Piranha Bytes, die zitten achter de Gothic games. Maar nee dit zal dan wel geen Gothic IV zijn als een Mod van de Jowood forum dat zegt...heh jammer :mad:

13. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel eng ? :D

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    eh? Ligt eraan hoe erg getraumatiseerd jij kan raken door screenshots? maar het is een RPG.....meestal zijn die niet bedoelt om je trauma's tegeven...of ik moet er 1 gemist hebben?

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat hij bedoelt of het angstaanjagend is, zoals horror games kunnen zijn. Maar neen collin, dan moeten we je teleurstellen. De naam Gothic heeft weinig te maken met zwart e.d. ;)

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Altijd mooi om nog eens een westerse RPG te hebben voor de Xbox 360. Ik had voor mezelf al besloten dat ik Japanse RPG's vind zuigen. Na de demo van Blue Dragon vond ik het al niks meer. Blij verrast dus dat er nu weer een normaal soort RPG komt. ;):thumbs:

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Screens zien er heel sfeervol uit.

Maar wat een naam voor een spel, gothic.

Doet mij denken aan depressieve mensen met zwarte kleren.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahahah,nou in deel I en II vond ik de minecrawlers toch aardig freaky ja, wat een kolerebeesten waren dat, die geluiden alleen al van ze. Maar dit is dus GEEN Gothic IV , helaas!!!!!!!!!!

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Wapens/Uitrusting:

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb Gothic II nog laatst gespeeld, maar vond het echt een bagger game. Het speelde gewoon niet lekker, maar het zal vast anders zijn als ik deel IV speel. Tot zover ziet het er allemaal erg mooi en tof uit.

Deel Deze Pagina