ik ga in de vakantie een lange reis maken dus ik dacht maybe kan ik wel xboxen onderweg!! We hebben deze dvd speler met deze specs: Draagbare DVD-speler • kan ook op de TV aangesloten worden • DVD-speler en scherm in één • 7 inch beeldscherm • met geïntegreerde luidsprekers • werkt op 12 Volt (sigarettenaansteker) en 220 Volt • compatible met DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD, audio-CD, foto-CD, MP3 en WMA • inclusief net- en autoadapter, transporttas, bevestigingstas voor autohoofdsteun, stereo hoofdtelefoon en IR-afstandsbediening • aansluitingen: video uit-/ingang, audio uit-/ingang, digitale audio in-/uitgang, hoofdtelefoonaansluiting met volumeregeling Mijn vraag is ik heb een in car adapter gezien voor mijn xbox van joytech!! kan ik mijn xbox aansluiten op deze dvd speler volgens mij wel want je doet toch gewoon gele kabel in video aansluiting niet???
hier waren volgens mij al eerdere threads over... daar staat het vast-en-zeker wel in (of ging dat over ps2?) ik wou 't iig ook wel voor de vakantie, maar me pa en ma wilden niet dat ik de hele vakantie aant xboxen was
ik heb de thread van xbox in auto al gelezen maar na een pagina gaan ze offtopic dan lullen ze meer over internet in auto
in de specs staat dat je 1 video-ingang/uitgang hebt en 2 audio-ingangen/uitgangen dus dat is toch gewoon, de witte, de rode en de gele erop aansluiten als bij een normale tv zou ik denken
hoe zit het dan met je xbox aansluiten in de auto? met stroom enzo..en kan het scherm een console aan? is het een pal of een ntsc?