Developer: Digital Illusions (DICE) Publisher: Electronic Arts Genre: First Person Shooter Releasedate: Q4 2005 Platforms: Xbox, Xbox 360 XBW Gamepage E3 2005 Trailer Multiplayer Trailer Voertuigen Trailer
Dit is dus de thread voor de 360-versie van deze veelbelovende titel. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en niks gevonden dus ik hoop dat we in deze thread voor de Xbox 360 versie van BF2 kunnen discusseren. Zelf verwacht ik wel aardig veel van deze titel, maar er komen al zoveel goede shooters voor de 360 uit. (Ghost Recon 3, CoD2)
Deze titel gaat zowieso ownen op de 360! Ik kan echt niet wachtten! Komt deze titel uit met de launch van de 360?
Lekker in een team werken bevalt me wel met shooters (ode aan C&C Renegade). _o_ Heb de PC versie nog niet gespeeld, maar zal ongetwijfeld wel goed zitten met de Xbox 360 versie.
Dit zijn geloof ik screens van de Xbox versie, duurt ook nog wel ff voordat de 360 versie uitkomt. Als ik em koop, koop ik em wel voor de 360, ik ben nu no gwel ff zoet met BF2 op de pc. Dope spel
Ik lees: 4e kwartaal 2005. Maar dat is volgens mij voor de Xbox release. De X360 release eind januari 2006 had ik ergens gelezen. Weet alleen niet meer zeker... Ik heb de Xbox versie. En die is leuk. Mag wel iets mooier.