Ik ben benieuwd wat voor faceplates dit zullen worden. Eens iets anders dan de huidige die te vinden zijn ohja: een goedkope site ivm skinning voor je Xbox of andere consoles. www.decalgirl.com
Deze denk ik ^^. Maar dat weet ik ook niet zeker. Maar wel tof als ze dat gaan doen....Wat is je bron ?
Mooi, maar had leuker geweest als die faceplate er niet uit zien als de CoD2 cover. Hadden ze misschien iets anders kunnen doen, maarja.
Het is ook jammer dat die faceplate niet zo is gemaakt, dat ie zowel vertical als horizontal kan. Nu moet je de Xbox360 neerleggen. Best jammer, want horizontaal is de Xbox 360 gewoon mooier.
bron: arena 51 tja mijne xbox komt ook rechtopstaand staan denk ik, beetje plaats besparen op de bureau (tv, 2 17" crtschermen helaas, miditower op tafel, bigtower eronder) ik vind die van COD2 eigenlijk best vet. kspeel altijd cod maar geen enkele shooter op console, liever met muis en toetsenbord dan. Race/adventure/rpg daarentegen weer liever wel op de console
tsja de PGR3 is ook zo gemaakt maar die is ook . Met vertical kunnen ze de gamenaam er moeilijk opzetten, of het moet heel klein gebeuren.
haha als die faceplate komt doe ik het gewoon zo: Ik koop eerst CoD2, die hou ik een dag (samen met de faceplate) dan breng ik CoD2 terug voor een anders spel dat dan uit is, en hou ik de faceplate. Meestal staat er toch zon dom vrouwtje achter de kassa. Maar dan heb ik gewoon die faceplate met een ander spel
Yeah die plates staan ook onder de faceplate thread. Zowel COD 2 als Quake 4, beide vindt ik ze niet echt de moeite waard om daar tot maart op te moeten wachten.... de meeste mensen hebben dan allang die games in huis gehaald. Die plates zijn ook al in Amerika bij de best buy verkrijgbaar.. zullen ze de leftovers wel hierheen sturen
Gewoon trekken, het lijkt of het breekt maar dan klikt tie eraf. Je moet trekken bij dat stukje waar een inhammetje is. Volgens mij zit onderaan de xbox *Bij de startknop*
Zien er bijde super uit ben niet zo weg van de game quake 4 maar die face-plate is wel vet. (zou nog vetter zijn zonder die gast XD)
Op de Duitse ebay staat die nog voor geloof 4 dagen en is nog maar 1 cent geboden...misschien is dat dan een idee?
Hier de PDZ faceplate. Je zou je 360 horizontaal en verticaal kunnen bespelen met deze faceplate. Een PGR3 faceplate.
PDZ? waar is die te koop XD. (weet niet zeker of die wel echt is maar`ja) Kome die faceplates die je hier ziet ook te koop of alleen bij die games die ik toch niet kopen wil?