Richard Burns Rally Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 26 apr 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    [​IMG][​IMG]

    Dit is dé competitie voor de hardcore racegamers. Ik of iemand anders zegt een stage, en wij proberen daar een zo snel mogelijke tijd op te rijden. Is eigenlijk gewoon hetzelfde als de De grote Project Gotham Racing 2 Competitie alleen dan met RBR. Om de competitie een beetje gelijkwaardig en eerlijk te maken, rijdt iedereen met een Subaru '03, Subaru '00 of een Mitsubishi in droge weersomstandigheden. Zo ongeveer om de week zal er een andere stage in de hoofdrol staan, en zullen de verouderde competities gesloten worden. Als iedereen eerlijk is om gewoon niet te liegen over zijn/haar tijd, en om geen gebruik te maken van de tijd-bugs die het spel best vaak bevat, kan dit een leuke en misschien wel spannende competitie worden. Net als in de PGR2 competitie zal ik deze beginpost bij werken, en jullie tijden erin verwerken, zodat je een beetje een idee krijgt waar je staat en hoe goed je bent.

    De stage: 'Rally School' zal altijd open blijven. De andere stages gaan om de week dicht, en zullen dan vervangen worden.

    [​IMG][​IMG]

    Great Britain--Rally School {closed}
    1: 01.17.50 - - The Fregelnator - - Subaru '03
    2: 01.17.68 - - gaming 4 ever - - Subaru '03
    3: 01.18.03 - - JPRaceGamer - - Subaru '03


    Japan--Noiker I {closed}
    1: 07.48.62 - - The Fregelnator - - Subaru '03
    2: 07.51.33 - - gaming 4 ever - - Subaru '03
    3: 08.01.48 - - JPRaceGamer - - Subaru '03


    USA--Fraizer Wells {closed}
    1: 01.59.83 - - Xboxmod - - Subaru '03
    2: 02.00.02 - - JPRaceGamer - - Subaru '03
    3: 02.00.81 - - gaming 4 ever - - Subaru '03


    Veel succes!!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2005
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej leuk, om eerlijk te zijn had ik dit ook al in gedachten, maar dan voor alle racegames voor de xbox bij elkaar. Maar wat is jou tijd dan?

    Edit: Kep ff geen zin om te kijken, maar zitten er ook time-trials in het spel?
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd met de Subaru Impreza '03 in Automatic:

    2:05.78, had ik al eens gereden;)
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of manual bij dit spel wel sneller is, maar zitten er nou time-trials in?
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Op beide: Ja. Wat bij Manual handig is, is dat wanneer je gespint bent, je de auto al in z'n 1 kan zetten terwijl je achteruit rijd, hierdoor kan je sneller optrekken.
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, das de enigste optie naast de career-mode:9 (maar ze noemen het anders geloof ik;))
     
  7. The Fregelnator

    The Fregelnator Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mss doe ik ook wel mee, heb het spel al wel lang niet gespeeld
     
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je spint kom je sowieso niet meer aan een recordtijd, dus dat is niet zo belangrijk voor mij, maar gewoon als je rijdt maakt het niet veel verschil denk ik. Ik heb net ff gekeken en die andere optie heet Quick Rally.
    Wat zijn je tussentijden Gaming4Ever?
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb net ff gereden. Ben tot een tijd gekomen van: 02.05.18. Was wel ff wennen om RBR te spelen na zowat een maand lang niks anders gedaan te hebben dan GT4, maar het is me gelukt *)
     
  10. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij ook gelukt: 2.03.91 met een subaru impreza '03
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    netjes gedaan man _O_ Ik zou nog wel een seconde of meer van mijn eigen tijd kunnen afrijden, omdat het laatste gedeelte echt bagger ging. Ik ga het vanavond nog wel een keer proberen denk ik.
     
  12. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het ligt echt aan de risico's die je in het laatste gedeelte neemt, want daar verlies ik volgens mij ook wel een seconde, maar als je harder gaat heb je grote kans dat je eraf glijt, maar kga het zo ook nog ff proberen.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :eek: nog een concurrent der bij....JPRaceGamer probeer wat duidelijker tezijn in de begin post met bijv. Wanneer is de competitie afgelopen en probeer iemand teregelen die wat plaatjes wil maken voor je ;). Krijgt de competitie meer sfeer van en lijkt het verzorgder. En zet bijv in je sig van ''Doe ook mee met de RBR Competitie'' tzijn maar voorbeelden. Ik hoop dat je der wat aan hebt. Kheb het spel jammer genoeg niet, dus kan ook niet mee doen.
     
  14. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    ff aanschaffen dan, kost nu toch niks meer. Ennuhh MM je hebt al genoeg ervaring met deze threads :)

    Edit: Tijd iets verbeterd: 2.02.26
    Veel meer kan er niet af, ik had ook een supersnelle start en ik weet niet meer hoe ik dat deed, dus nu verlies ik voor de eerste bocht al bijna een seconde |:-
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Omdat deze stage best kort is (voor RBR begrippen dan) maak ik ff een nieuwe aan. Wel meteen een van de langste :D
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf! Nu al! Waarom eigenlijk? Nouja, je moet het zelf weten, wat is jou tijd daar?
     
  17. FabianNL

    FabianNL Guest

    als ik vanavond ff tijd heb ga ik ook wel eens ff proberen hoor, speel het spel af en toe nog ff om gewoon ff een paar rondjes lekker te racen, kijken of ik een beetje in de buurt kan komen ;)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Nu zijn het er twee, en dat zorgt voor een beetje afwisseling. Ik hoef ze niet perce een week open laten staan, kan ook langer hoor ;) . Na een week gooi ik Fraizer Wells dicht, en komt er een nieuwe bij. Zo zijn het er dus altijd twee. (ik laat noiker altijd open) Als je er één van de twee hebt uitgespeeld, of er op uit bent gekeken, kan je altijd nog die andere doen. Mijn tijd weet ik zo niet uit mijn hoofd. Rond de 8 minuten ofzo. Kan veel sneller, vandaar dat ik nog niks heb ingevult.
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom blijft noiker wel altijd open? Je kan beter Fraizer Wells altijd open laten, want een track met een tijd van rond de 2 minuten is zo gedaan en die van 8 minuten ga je niet zomaar 's 10x doen, dus lijkt me verstandiger om wat kortere te kiezen.
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    wel aub ff een beetje korte banen er ook tussen zetten idd, en ik ga het nu ff proberen hoor, wish me luck ;)
     

Deel Deze Pagina