Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Saint's Row is een exclusieve titel voor de Xbox360, en word ontworpen door Volition (Red Faction 1&2, The Punisher e.a). De game is vergelijkbaar met GTA alleen dan zeg maar GTA draaiend op de next gen hardware, oftewel betere grfx, verdere Draw distance en het schade model van de auto's is ook een stuk mooier uitgewerkt, het ziet er allemaal heel sfeervol uit. Door sommigen word Saint's Row gelijk al als slecht GTA aftreksel bestempeld, maar dat is dan ook een vooroordeel dan de waarheid. Zo heeft Saint's Row een multi-player mode en is het speelbaar over Live!. Al met al beloofd Saint's Row niet de volgende mislukte GTA kloon te worden. Hieronder nog veel meer informatie over deze titel.

    Specs:
    Saint's Row
    Genre= Action / Driving
    View= 3rd person
    Console= Xbox 360
    Uitgever= THQ
    Devolper= Volition
    Multiplayer / Co-op= Ja (Co-op en Head-to-Head)
    Xbox Live ondersteuning= Ja (6 tegen 6 spelers online, 8 online deathmatch)
    Release datum= September 2006
    Officieele website= Klik

    Media/Vids:
    Gametrailers.com vids= Klik
    Gamespot vids= Klik
    IGN vids= Klik
    Xboxworld.nl Gamespace= Saint's Row
    Xboxyde.com vids= Klik
    GC'2005 in-game filmpje= Klik
    X05 in-game=Klik

    In-game screenshots uit deze topic!
    De officieele boxart!
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Een paar feiten:
    - Geheel Customizeble players, je kan je hele poppetje, je gang, je auto's zo maken zoals je zelf wil.
    - Meer als 150 muziek nummers, op 12 verschillende radiozenders. En geheel nieuw hierbij is dat de nieuwsberichten en reclameblokken zich aansluiten op de missie waar jij je in bevind.
    - On foot kan je gewoon nog naar je eigen muziek luisteren, bij verschillende shops in de stad kan je een MP3-player kopen.

    Over de missies:

    Online/Multiplayer
    Hieronder informatie van verschillende websites:
    (LET OP informatie kan al achterhaald zijn, kijk daarom altijd onder de specs hierboven!)
    Screen Xboxworld.nl
    [​IMG]

    Xboxworld.nl Quote:
    Gamer.nl Quote:
    Saint's Row Mobile:
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm ben toch benieuwd wat deze game gaat worden! Het belooft allemaal veel goeds, mooie gfx, multiplayer etc. Hoop alleen niet dat het een slappe GTA-kloon wordt...
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het word wel een GTA klon ik hoop een goeie GTA kloon.
     
  4. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG zelfs die HUD lijkt op die van GTA, maar vind ik niet erg zolang het maar een goede game wordt :cool:
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Jap GTA kloon. alsof dat slecht is :cool:
     
  6. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed uitgewerkt wordt is dat zeker niet slecht nee! Maar kijk maar naar True Crime, was nou ook niet echt je-van-het...
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit.. ben benieuwd hoe deze game wordt. Eens kijken wat de gameplay gaat worden :)
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Of het nou richting GTA gaat of niet, die co-op mode spreekt me wel heel erg aan. Lijkt me echt een geweldig genre om te co-oppen. Net zoals bij alle games ben ik héél erg benieuwd en hoop ik, zoals [JeLL!e] HALO al zegt, dat het goed uitgewerkt wordt. Het begin ziet er in ieder geval goed uit. :)
     
  9. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Beter goed gestolen dan slecht verzonnen zullen we maar zeggen.
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een goede GTA kloon wordt heb ik er geen problemen mee. Als het maar niet zoiets als True Crime wordt, die vond ik echt tegenvallen
     
  11. loode

    loode Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs wanneer die kerel over de radiostations praat draait er een nummer dat in San Andreas zit...

    Volgens mij gaat het - hou mooi het ook is - nooit kunnen tippen aan de sfeer van de GTA reeks. Ach wat, we zullen zien als het hier is :)
     
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben daar ook bang voor. Ook al is het miss net zo'n goede game, ze zullen sommige dingen anders moeten doen dan GTA en daardoor zal het miss nep aanvoelen. Het zelfde gevoel als je een één of andere rpg speelt en ze mogen de orc's geen orc's noemen, of een race game met wanabee merken :+
    Omdat iedereen zoveel gta heeft gedaan denk ik dat het spel daar onder gaat lijden.
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mooi 8)

    [​IMG]
    [​IMG]
    Weet iemand wat daar staat?
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Als ik naar de screenshots kijk, dan kijk ik gewoon naar San Andreas. Niks mis mee, het is een goede game. 'Beter goed gejat dan slecht bedacht' zal ik maar zeggen.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ik ruik sarcasme??! ach ja heb je wel gekeken waar die screens vandaan zijn? Dat filmpje kan je van die site downloaden. Want dan had je kunnen zien dat het er goed uitziet, en dat alleen al op beta kits en dus niet op de hardware van de Xbox360. ;)
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja ik weet het niet. Als ik dit zo zie wordt ik er nog niet echt warm van.
    Ze moeten dan toch wel iets nieuws bedenken ipv een regelrechte kloon met wat mooiere gfx.
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat daar staat? You have taken the lead. De plaatjes zien er niet zo mooi uit maar het filmpje is bijna klaar dus dat zal er wel wat beter uit zien. Maar het wordt denk ik wel mooi.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ben ik het mee eens, want in principe zijn er al genoeg van zulke kloons. Alleen is er nooit 1 geweest die GTA op bepaalde punten kon overtreffen of bijsturen en ik denk dat Saint's Row dat mischien ook niet gaat doen, want alleen met een extra functie als Live + Co-op zal het naar mijn menig niet meer indruk wekken al zijn het natuurlijk wel leuke extra's. We zien wel wat er terecht van komt.
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nah ik denk dat Saints Row er zeker wel in kan slagen. Ze zijn nog niet klaar met de game dus ze kunnen die paar foutjes veranderen. Pop ups zie ik ook nog vaak.
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Lijkt mij een supervet spel*) maar eerst maar wat meer zien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina