Dead or Alive: Ultimate helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Grote Smurf, 17 feb 2005.

  1. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik start er alvast maar eentje. _0/

    Hoe versla je de eindbaas (tengu) het makkelijkst?
    Na een paar uur spelen heb ik ontdekt hoe je Tengu het makkelijkst kan verslaan op Easy en Normal. (Op hard en very hard heb ik het nog niet geprobeerd, maar ik vermoedt dat het daar ook wel werkt)

    - Probeer een beetje afstand te houden, je wil echt niet dat die baas je grijpt, want met 1 uber-worp haalt hij meteen 1/3e van de leven eraf.
    - Wanneer hij een tornado-aanval doet (Deze zie je wel aankomen gelukkig), druk X in, en wacht tot de tornado weer over is.
    - Waarna hij gaat aanvallen, vliegt hij meestal met een noodgang op je af. Wees zo slim om niet ook te gaan springen en schoppen, van 4 van de 5 keer beukt hij je gewoon naar de andere kant van het level.
    - Laat hem je aanvallen, en druk gewoon x in. Hij doet bijna geen lage aanvallen, dus je blockt ze zo allemaal. Daarna moet je meteen een snelle aanval terug doen. ( Een of 2 snelle punches of kicks) En daarna meteen een paar stappen terug. Blijf niet doorgaan met aanvallen als je ziet dat hij blocked, want hij countert veel, en hij countert HARD.
    - Doe dit gewoon een paar keer, en je zou hem zo moeten kunnen verslaan.

    Verschillende kleding
    Door met je personage de story mode uit te spelen, verdien je vaak een nieuw kostuum. Zo moet je met de meeste vrouwelijke characters (daar zijn de meeste pakjes voor) het spel op Easy zo'n 6 tot 8x opnieuw de story mode opnieuw uitspelen. Daarna meestal nog een keer of 4-8 op Normal en een keer of 2 a 4 op Hard.
    Bij de mannen is dit aantal wat minder, over het algmeen zijn er voor hen een stuk of 10 kostuums.
    (Voor verder info kan ik je door verwijzen naar iederen willekeurige cheatsite, daar kun je er alles over lezen)

    Zie hier, de eerste info voor mensen die moeite hebben met hèt spel van dit moment voor de xbox; Dead or Alive: Ultimate.;)
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Alle pakjes kun je in een keer unlocken door alle items te verzamelen met alle karakters in survival, stuk sneller dan 108 keer ofzo de verhaalmodus spelen! :)

    Duurt niet zo lang, in een dag spelen kun je alle pakjes verzamelen, maar het is wel pittig soms. Zo moet je bijvoorbeeld een keer 50 kills halen, en ook met elke karakter nadat je het item opgepakt heb wat je bij 50 kills krijgt de rare items verzamelen en die komen maar af en toe. Je kunt vanaf het moment dat je je eerste item oppakt je vooruitgang zien in de 'schatkist' collection mode die in je hoofdmenu verschijnt.

    Succes! Review volgt een dezer dagen.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  3. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    zou tengu ook meerdere pakje hebben.
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Op dit soort nutteloze toevoegingen zitten we niet te wachten in een helpthread - post verwijderd.

    Darkwing
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet wat bij de survival mode die icoontjes onder in de linker hoek aangeven?
    ze komen niet overeen met de items die je oppakt en ik kan er maar geen systeem in ontdekken :confused:
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor zo ver ik 't begrijp krijg je bijvoorbeeld 'Double Reach' krachten (dat je poppetjes makkelijker vast kunt pakken en een worp maken) als je een setje maakt, etc.
     
  7. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraagje eigenlijk:

    Soms zie je bij 'sparring' staan dat iemand een aanval moet doen 'while standing'. Wat moet je dan in hemelsnaam doen? Ik kom er niet uit. :+
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, dat is een fout van het spel. Er is waarschijnlijk tijdens het vertalen iets mis gegaan.

    Het is de bedoeling dat je deze beweging doet terwijl je omhoog komt na het bukken. dus niet van de grond maar als je door de knieën staat.
    Er had beter "while rising" kunnen staan.

    Ik denk dat je er nu wel uitkomt, anders moet je maar even in de walkthrough kijken. (daar heb ik het ook vandaan :D)
    gewoon bij google "doa cheats" intikken en dan is de 2e link direct raak :)
     
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij survival mode heb ik alle items van pagina 1 van de collection mode, maar die 15 items van pagina 2 krijk ik maar niet te pakken :confused: Hoe moet dit?

    Kobold: Jij zegt dat je in time attack items moet verzamelen, maar het is survival mode.
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zijn de zeldzame items. de ene keer heb je het geluk dat je ze bij de 5e kill krijgt, maar soms moet je doorgaan tot 80.

    Ik raad je daarom aan de survival op easy te zetten en zoveel mogelijk voorwerpen uit je tegenstanders te slaan, des te meer kans heb je dat die goeie er bij zit.
    Voor de rest is het alleen hopen, ik heb er 1 dag over gedaan 8)
     
  11. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Das niet helemaal waar ;)

    Voordat je die extra items kan krijgen, moet je eerst met iemand 50 Kills in survival halen, dan krijg je een medaille. En daarna pas kun je die bijzondere items krijgen.
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zeg ik toch al een keerke in deze thread?
     
  13. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0

    Daarom juist, jij had het bij het rechte eind. Zou een beetje zonde zijn als dat zomaar in de wind werd geslagen. O-)
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Hoe krijg je die nieuwe pakjes van hitomi???
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Het makkelijkste is gewoon doen wat kobold al een paar maal meldt. Time attack moet je lezen als survival, de rest klopt.

     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Fixed naar survival :+ Mja, weet ik veel wat al die modes heten!! Ik speel ze alleen maar :+!!
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, misschien ben ik wat onduidelijk, ik ging er van uit dat hij de eerste collections pagina al vol had.
     
  18. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook :p
     
  19. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je in tagbattle zo'n grab met zn 2en???? in doa3 ging dit heel simpel maar in doau2 heb ik het nog niet ontdekt......
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Met naar achter + zwart doe je de simpele wisselworp 8)
    en met 2 keer naar voren + zwart de uitgebreide :cool:
     

Deel Deze Pagina