Verwacht op Q1 2006, Def jam 3. De voorganger, Def Jam : Fight For New York was echt al een topgame imo, lekker vechten, veel mogenlijkheiden van uiterlijk, zoals kettingen kopen, kleren, schoenen, kapsels, trainen, vechtstylen leren enzovoorts. Hieronder vind je de 2 eerste screenshots. ( ownage.nl screenshots )
Def Jam 3 komt hier ook zeker binnen! Lijkt me weer een mooie game om met vrienden ff te knallen onder het genot van een lekkere lading bier & junkfood Haha ook een beetje mijn post zitten editten??
De 'moves' moeten meer realischischer zijn, vind ik... Want soms is het echt wel overdreven--> bv. als je die gast smijt, dan vliegt hij meters hoog
Dat is juist het geinige man, dat het zo onrealistisch is. Des te harder ik 50 cent door de kamer kan gooien des te beter.
Volgens mij is dat Young Buck??? maar ik wacht met smacht op def yam...wat was dat een bruut spel zeg ik spel het nog steeds elke week met mijn kameraden (gister nog)... hopelijk zit er nu een online functie bij
Ik vind dat juist grappig bij de games van tegenwoordig--> de graphix moeten realistischer, maar al de rest juist omgekeerd.
't Is misschien off-topic, maar hoe kan ik nu mijn tegenstander zijn botten breken?! Alle--> ik smijt ze tegen de muren (vooral met hun hoofd), ik smijt ze onder de metro, en nog altijd niets...hoe komt het? Want 't is een paar keer gelukt (zonder dat ik het zelf wist) omdat het staat bij de 'high score' lijstje...
Heb je het vorige deel gespeeld? Ik heb me zeker vermaakt met FFNY. Maar was er alleen redelijk snel op uitgekeken. Maar met de next gen mogelijkheden verwacht ik wel dat ze nu de replaywaarde flink kunnen opschroeven. En het zijn nog maar 2 screens he Ik blijf deze game (lees: thread -->lui) iig wel in de gaten houden..