vet vet vet ene kant jammer dat doa4 niet meer op xbox komt maarja op de nieuwe kist zal het er nog vetter uitzien en nog beter spelen (hopelijk).
Ik heb nu nog niet iets van; WOW. Als je zegt dat dit een Xbox-game is, had ik dat ook geloofd. Echt superieure graphics vind ik dit niet. Wel lijkt me die boxring erg vet.
ach zulke spellen moet je echt bewegend zien om er over te oordelen. als het stil staat ziet het er altijd wat plastic uit en team ninja is altijd de koning van de grafix dus zal wel goed komen
Uhm volgens mij komt DOA4 nog gewoon op de xbox hoor. Dit zijn toch geen xbox 360 screens. Lijkt me sterk. Eerder xbox beelden.
Vet allemaal, maar ik ben bang dat het weinig meer dan een update is. Hoeveel zal er aan speelstijl veranderen? Ik wacht echt wel met het halen van een Xbox360. Waar is Lisa?
Je moet ook niet vergeten dat dit de eerste generatie spellen is he...als het voro de xbox 360 zou zijn....2e generatie is al vele male mooier....ze moeten eerst die machine een beetje door gaan krijgen.
Kwa graphics valt het nog wat tegen. De omgeving is wel erg mooi. Ik heb er wel vertrouwen in dat er enkele leuke nieuwe gamemodi in komen (als ik dat interview van laatst mag geloven).
Waar staat er dan dat dit screens zijn van DOA op Xbox 360? Bij mijn weten is dit gewoon XBox 1 hoor.
Confirmation, this is indeed from the Xbox360 version of the game. http://www.xboxyde.com/news_1483_en.html
De Tecmo Expert zeg het . Ja dit kan de xbox [1] Denk ik ook niet aan. Daar zijn de Screen veel te mooi voor