hey, ik heb een vraag over dbz sagas:wanneer komt hij hier uit want in de VS schijnt hij er al een tijdje te zijn ?
Hm, ik heb geen idee, maar ik zou er niet te hard op wachten. Schijnt een bagger game te zijn, zelfs voor fans...
Ik heb hem al gespeeld en ik zou hem niet aanraden. vecht systeem werkt niet echt lekker, de grafix gaan er nog mee door.
-Dragon Ball Z: Butidon 2 voor de snes -Hyper Dimension voor de snes -(Dragon ball GT voor de Playstation)
Dat wou ik dus ook zeggen ! En dan met name Budokai 3, dat benadert de serie erg goed vind ik Maar ja dan moet je wel een PS2 hebben.... Er komt overigens een 4e Budokai uit, ook voor de PS2....Kheb hierover een thread geopend in het "Overige consoles en PC gaming" forum
Ok, maar ik mis wel iedere keer iets bij zo´n game (ik heb wel eens een paar dz spellen gespeeld bij een vriend) Maar ik moet toegeven dat die laatste budokai wel bijzonder goed was. Maar toch ze kunnen er meer uit halen maar dat heb ik nog wel vaker bij games.
Ik vond de game DBZ: Sagas wel erg leuk, maar ik keek vroeger ook bijna altijd naar die serie. Vooral dat je met 2 spelers kan spelen is erg leuk. Wel jammer dat er geen echte vs mode in zit, dan zou het helemaal mooi zijn. Maar vergeleken met X-Men legends vind ik dit spel veel beter.
het leek mij best een leuk spel maar als ik de reacties hierzow hoor dan begin ik beswel te twijfelle
dragonball Z legends op de sega saturn was een goed spel dragonball hyper dimensions op snes was ook goed de rest was bagger saga was ook niks aan. Vind het echt niks
Bid for power was wel een leuke dbz mod voor quake 3. Als ze dat spel zouden perfectioneren zou het erg cool zijn.
dus ik begrijp dat sagas al te koop is ? zoja kan iemand dan een link geven naar een winkel waar die te koop is ?
Het ziet ernaar uit dat de nieuwe Budokai hier veel weg van gaat hebben, maar dan ist deze keer wel officieel met de originele characters en moves Zie ook mijn thread in "Overige consoles en PC gaming"
die spel is alleen in de usa te verkrijgen dus niet in europa dus je moet een gemodde of een ntsc xbox hebben, weet iemand of dbz budokai 3 ook op de gamecube komt?
Voor zover ik weet niet....das wel jammer natuurlijk voor de mensen die geen PS2 hebben en die WEL helemaal DBZ freak zijn Tis namelijk, vind ik dan, de beste DBZ game tot nu toe....echt een superspelletje De 4e Budokai heb ik ook hoge verwachtingen van, maar die komt volgens mij ook alleen voor de PS2 uit....