DTM Race Driver 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 16 mrt 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    [​IMG]


    Developers: Codemasters
    Publishers: Codemasters
    Genre: Simulatie Racer
    Release: Februari 2006
    Platform: Xbox, PS2, PC

    De Officiële DTM Race Driver 3 Site


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2005
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo idd, ziet er goed uit! Komt dit nog voor de 1e xbox?
     
  3. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er zeker mooi uit! ben benieuwd hoeveel auto;s ze erin stoppen en of ze de concurrentie met bv forza en gt4 aankunnen
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel komt ong. bij kerst uit.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    @ Pimmy en Jaguar: Ik hoop het wel
    @ wessiej: Als ze slim zijn komt hij net voor kerst uit, of nog eerder. DTM2 op de PS2 kwam op 8 oktober vorig jaar uit, duss
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Kerst dit jaar? Heb er zin in!
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    TOCA Race Driver 2 featured around 15 different styles of racing, but TOCA Race Driver 2006 features well over 30. Most of these exciting championships are new to the series, and we will be releasing information about these over the coming months. I can say that all of the cars we are including are actual licensed racing cars--we have no concept or road cars in TOCA Race Driver 2006! In TOCA Race Driver 2006 we have included some truly iconic racing cars from the last 80 years of motorsport.
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Hou het er dus maar op dat ie pas in 2006 uitkomt. Uitstellen is 'in' tegenwoordig :{
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Kerst heb je de xbox 2 man O-) Desondankt lijkt dit me een vet spel _O_ DTM2 heeft ook heel wat speeluren opgeleverd...
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ik hoop dat de online-mode niet veel veranderd is. Althans op de PS2, die is namelijk erg goed. Ik heb er enorm veel uren achter mijn console gezeten met de online-mode van DTM2.

    Een beetje arrogantie kan geen kwaad, dus daarom zeg ik:

    NOBODY CAN BEAT ME WITH DTM2 ON A FAIR WAY !!!
    Voor de online PS2'ers hier: IK HEB 2198 PUNTEN !!!
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin jou steeds meer en meer te haten...
    eerst met da irritante gt4 fanboyism in de FM topic, en nu zit je beetje arrogant te doen...



    DTM heb ik nooit echt leuk gevonden, hou meer van beetje arcade, maar dit ziet er wel best stijl uit (als dat tenminste ingame screenies zijn)
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    whoaa, die crash is mooi zeg, op de eerste screen :)
    DTM2 was erg goed imo.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    imo ook
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect Zephyrus, niet JPRaceGmaer gaan haten hè:9) Waar moet het anders heen met deze wereld ;)

    Nu ontopic... Ik hoop voor de volgende DTM (deze dus) dat ze aan elke cup evenveel aandacht besteden en niet zoals DTM2, waarin je duidelijk zag dat aan de DTM -en V8 Supercars-cup veel meer tijd was besteed (licenties, wegligging auto's enz.) De gameplay moeten ze wel ongewijzigd laten, die was namelijk perfect, alleen iets meer detail naast de banen, want bij DTM2 was het daar een beetje leeg.

    JPRaceGamer, weet jij al welke nieuwe cups ze erbij stoppen (er stond dat bij bij DTM2 15 soorten waren, bij dit spel 30)
     
  15. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Die screens zien er trouwens wel heel 'inelkaar gezet' uit. Laat eerst meer ff in-game beelden zien.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    nee, maar ik hoop dat ze de BTCC (toca) er weer in stoppen, netzoals deel 1. Maar verder kan ik hier nog niks over zeggen.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Dat is nog steeds niet afgelopen hoor. ;) :p
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    :{

    DTM2 was echt een heel goed racespel.Alleen jammer was dat de Singleplayer te makkelijk was.

    Dat er nu nog meer races komen is op zich wel goed mits ze allemaal goed uitgewerkt zijn.Bij DTM2 was namelijk het rally rijden behoorlijk lame imo.
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas helaas, we hebben je zo vaak gevraagd of je niet verder wilt praten over GT4 in het GT4 topic, maar je blijft maar doorgaan
    en het ergste is:

    Je kan GT4 en FM (nog) niet vergelijken
    FM is niet eens uit!
     
  20. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina