Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

1. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Server aanzetten, dan raakt er 1 oververhit, moet je die switchen, dan raakt een ander oververhit en moet je die switchen, dan raakt de 3e oververhit en switch je die. Daarna kun je de output uit de printer halen

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand misschien

Hoe je in de 4e missie op het dak van het tweede gebouw komt?, ik lig me rot te zoeken naar een uitweg maar heb niks kunnen ondekken. En van die map word je ook niet veel wijzer van.

Edit: Het is gelukt :)

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    waar zit je precies?

4. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de VS-Mode een merc over een railing wil trekken, moet je als hij erlangs loopt paar keer op A drukken dan heb je hem vanzelf... Er komt geen Interact-knopje te staat dus.. Moet je gewoon ff timen is niet zo moeilijk...

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'zit nu echt muurvast in het stuk in de boot, waar je niet mag schieten :mad: WAAAt een rotstuk zeg ... k'heb het nu 10 keer opnieuw gedaan ... maar ik kom er niet uit !!

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253

proberen proberen :)

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    De 1e huurling kan je gewoon vastpakken van achter, maar de 2 die boven staan te praten niet. Wat je moet doen is de lamp te jammen, dan gaan ze boven kijken en kan jij doorlopen. Dan even wachten tot ze terug zijn en gewoon weer van achter pakken. Klaar.

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Owk, was er al door, maar tog bedankt :)

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Owk, next :)

Ik sta nu VOOR de kluis in de level 3 ... Maar hoe moet dat ding open :confused: ... Of zit ik hier gewoon verkeerd ?

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Probleem met de co-op, laatste level dicht bij het einde geloof ik op het trein station.

Ik heb net die kots pipo op het toilet gekilled en nu is de enige objective die over is dat je kims mannen moet stoppen met de rest van het gif ofzo. Maar we hebben echt geen idee waar we heen moeten nu?

11. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat voorbij het stuk dat je die telefoon wired?

Zo ja, dan kan ik je niet helpen.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jap, daarna moet je iets gaan doen en dan zit ik vast. :'-(

13. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook .
    Ik loop dan de trap af en zie een politie motor achtig ding staan,en als je er op af loopt ga je dood. Het heeft iets te maken met een tegengif. Waar kan je dat vinden?

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Moet je bij die kluisjes net ervoor even zoeken, 1 van die kluisjes kan je hacken/code intypen (0315 of 1503 zo uit me hoofd). Dan kan degene die dan de kluis opent gewoon doorlopen omdat diegene tegengif heeft.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kijk is in de wc, dan zie je een schacht. En omdat je die ene gast al gekilled hebt kan je partner ook lopen daar en dan geef je elkaar een boost.

16. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Niet zo zeer dat ik hulp nodig heb ermee, als wel het nut vinden van iets. Toch maar in spoilers gedaan, wie weet zit er iemand te miepen dat 'ie dit per ongeluk leest :p
    Bij het Bank level heb je op een gegeven moment een schacht met een ventilator, voor boven de security room. Wat is het nut van deze schacht? Je kan de ventilator uit zetten, en dan zou je dus weer helemaal om kunnen lopen om aan de bovenkant erin te vallen, maar je kunt verder niks met je EEV want de meeste computers staan buiten bereik of hebben geen WiFi. Onzin-weg toch? Of heeft iemand deze nuttig kunnen gebruiken? En dan bedoel ik niet voor het bewuseloos springen/schieten van die guards, maar gewoon voor een sneaky move ofzo, die een voordeel heeft t.o.v. de gewone "deur-methode". Het kost namelijk ook weer 10 minuten eer je - na de fan uitgeschakeld te hebben - weer in die schacht terecht komt.

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jup had het al gevonden maar toch bedankt :)

18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zit nu vast in Missie 4:

Ik ben bij Dvorak ... en daar moet ik iets doen met een server :confused: Maar wat in godsnaam !? Als ik de server start, gebeurt er niets en dan krijg je weer geblaat van die kerel ... en dan zijn de tubes overhit, en moet ik opnieuwe beginnen, ik kan alleen Switch object doen, meer niet.

Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  19. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    je bij de eerste switch opjecht dan hoor je wat en dan zie je bij 1 van die 3 dingen die jij moet switchen branden fel licht dat moet je gewoon maken dat moet je ene paar keer proberen ik hoop dta ik het goed heb uitgelegt ik zit nu al in missie 7 echt vet spel man.

Doglas is voor geen cent meer te vertrouwen ik denk dat die achter alles zit maarja. ik zie wel als ik meer weet.

20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Mag ik bij deze een voorstel doen.
    Gelieve de naam van de missie boven de spoiler tags zetten, want ik heb nu geen id wlke spoilers ik wel en welke ik niet kan aan klikken, dit ivm dat ik nog maar halver wege ben.

als het de missies zijn van bv voor seoul 2, kan ik helpen, maar als dat er niet boven staat, moet ik maar hopen dat die spoiler waar ik op klik, van voor seoul deel 2 is, adners is het voor bij verraden :D

btw: Penthouse (Dvorak gedeelte)
    start de server, kijk rechts, hier licht een tube op, zodra je dat ziet, ren je er heen, en klik je op switch off, dit gebeurt 3 keer, daar na, na de achter kant lopen voor de output, (niet langs het mannetje)

Dvorak is trouwens een toetsenbord indeling, net als qwerty

Laatst bewerkt: 3 apr 2005

Deel Deze Pagina