Er is een pad zichtbaar die je naar de beschadiging in het eerste hekwerk brengt. Zodra je daar aankomt kan je omhoog klimmen, dit doe je door omhoog op de rechter analoge stick te drukken. Eenmaal op het het hek moet je naar rechts of links drukken en vervolgens een kwart cirkel draaien in de aangegeven richting. Op het laatst druk je omhoog en je bent het eerste hek over.
Nu moet je ervoor zorgen dat je aan de overkant komt. Je hebt hiervoor een handig hulpmiddeltje; namelijk je Y knop op je controller. Gebruik deze knop om in te zoomen om te kijken waar de bewakers van het terrrein zich bevinden, en om te kijken in welke richting ze lopen/kijken. Met een beetje goede timing moet het nu geen probleem zijn om aan de overkant te komen. Je kunt overigens gelijk de oversteek maken, of je loopt eerst een stukje naar links, om vervolgens bij de eerste rots/steen af te slaan naar rechts en zo de overkant te bereiken.
Nu ben je als het goed is aan de overkant. Loop naar links door het geultje en hou dit aan (gezien vanaf het beschadigde hekwerk waar je vandaan kwam loop je naar links). Op een gegeven moment is er een heel klein gaatje in het hekwerk waar je doorheen kunt. Ga hier doorheen en je komt in het volgende terrein.
Time je stappen nu zorgvuldig. Je moet er namelijk voor zorgen dat je twee rotsblokken dichter bij de loods komt. Blijf wel achter de rotsen want de bewakers kunnen je anders makkelijk zien! Op een gegeven moment komt er een vrachtwagen aan. Zodra deze truck jouw passeert loop je mee in de richting van deze truck! Deze truck rijd naar rechts richting de andere delen van de opslagplaatsen. Zodra je halverwege de volgende loods bent (dit kun je zien op je map) ren je er achterlangs waardoor de bewakers je niet zien, en kun je door een gat in de muur de loods binnen gaan!
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen! Mocht je verder nog hulp nodig hebben dan hoor ik het wel!
Laatst bewerkt: 17 sep 2005