Forza Motorsport Helpthread Aangezien ik nog geen helpthread heb gevonden, heb ik er snel een gemaakt. - Heb je vragen, zit je vast of begrijp je iets niet ? Vraag het dan hier ! Om te beginnen, heb ik al meteen een vraag: Ik ben nu bezig met die Drivatars en echt..die Lesson one, die vond ik echt zo ontiegelijk irritant, vooral die Ford Focus. Anyway, moet je daar gewoon op een baan (les) een bepaalde tijd neerzetten die jij goed vind ? Of moet je al die lessen volgen en dan de hele tijd saven ?
Jij mag doen wat JIJ goed vind. Want het is JOUW Drivatar je kan hem dus bagger laten rijden, maar als je dat doet en je wilt 1 x je Drivatar aanzetten dat rijdt die ook klote. Maar volgens mij moet je wel alle lessen volgen.
Ja, maar als ik ze allemaal volg dan MOET ik ze saven om ze af te vinken. Ik heb er 1 ge-discard en nu is ie niet afgevinkt. En steeds als ik er een afvink dan is die laatste die ik afgevinkt heb opgeslagen als mijn persoonlijke score.
Ja maar hij houd alles bij want elke race is daar voor iets anders zeg maar voorwielen remmen enz. Dus ze tellen allemaal voor iets anders.
Dat je elke rit moet doen en ze gaan niet over de andere tijd heen omdat ze voor iets anders tellen dus doe ze gewoon maar allemaal dan kan je verder trainen en beter maken als je dat wilt. Mijn drivatar is nu 70%
Jep, handig als je even geen zin heb. Heb het 2 x gedaan. Kost meer als je een hoger level hebt maar hij is 2x 1ste geworden .
ik heb de game niet, maar is een game niet bedoeld om zelf te racen? Ik begrijp uit deze thread dat het een keuze is, maar je gaat toch geen geld betalen voor een spel dat door de cpu gespeeld wordt zonder dat jy zelf mag racen? Dan koop ik wel een film met mooie auto's
Hoe zit het eigenlijk als je de drivatar inschakelt, moet je hem dan zien rijden of kan je ook meteen de uitslag zien? Nog een vraag is het mogelijk om tijdens het racen over te schakelen naar je drivatar en andersom?
Waroom niet? Wacht maar tot je bij de Endurance races aankomt. Daar heb je denk ik niet altijd even zin in dus....
als je een racegame koopt wil je toch gewoon alles zelf doen. ik iig wel. ik ga die driveatar dus niet gebruiken. ik vind het zonde van mijn game ervaring
Wie is er eigenlijk al bij de endurance races ik ben pas bij de pro races maar ik moet ook leren voor mijn examen. Die drivatar moet je daar alle lessen mee doen voor dat je hem in kan zetten.