Ey Gasten, Waarschijnlijk weet een groot deel van jullie dit al, maar er is een tweede friends for Live actie gestart. Omdat er op deze site nog aardig wat mensen rondzwerven zonder creditcard of Live-account, is het misschien een mogelijkheid om de emailadressen van deze mensen op te geven. Het hoeft niet je echte e-mailadres te zijn, je kunt ook altijd gewoon een hotmailaccount aanmaken en doorgeven. Als er dus mensen zijn die into XBOX-Live zijn en VOOR 28 Februari 2005 nog hun Live-account aan te schaffen, maak ff een emailadresje aan! Zodat de mensen hier dat adres in kunnen vullen op www.friendsforlive.com en een gamepJ aan hun collectie toe kunnen voegen. Zie de voorwaarden voor meer informatie. Greeeetz, P!W!
dit is toch geen reclame? Ik probeer alleen mensen aan wat games te helpen, ik maak geen reclame voor M$
Ik dacht dat de actie op 31 januari was afgelopen? Zal ik wel fout hebben Ik heb trouwens mijn broertje aangemeld en heb Rallusport Challenge 2 als game gekozen.
heb net een game binnen, omdat ik iemand had aangemeld. Dat was rond de release van Halo2, duurt dus echt super lang. Ik was dan ookal vergeten dat ik iets zou krijgen, maja dan is de verassing groter
Maar jongens, het gaat meer om meer games in huis te halen dmv emailadressen van anderen. Ik zelf speel echt belachelijk weinig games (PGR2, ninja Gaiden en Halo 2), dus vind ik het wel leuk om er een aantal extra te krijgen . En daarbij: 10 vrienden in zo'n lijst is veel .
Het is een mooie actie, ik krijg binnenkort 2 spellen Maar het heeft weinig zin om hier je adres op te geven. Per adres wordt maar 1x een spel verstuurd, degene die een adres als eerste ingevult heeft heeft prijs. Je kunt beter een paar vrienden proberen over te halen als je graag wat spellen wilt krijgen