weet iemand een freeware programma waarmee ik geluid kan opnemen en knippen? het is voor nix illegaals !!!
ik gebruik magix music cleaning lab maar ik geloof niet dat ie als freeware is te krijgen. nero is geloof ik een progje--> wave editor kijk eens op download.com bij Audio en Video
stukje eruit halen...en ik heb al op download.com gekeken maarja, weet ik niet bij wat ik moet kijken he, en dar stat veel te weinig uitleg bij
vroeger deed ik dat altijd met de geluidsrecorder alleen dat klinkt nergens naar voer gewoon de goede zoek critica (ofzo? ) in... bijv. Music cut
ik zei tog bij audio en video dan zeg ik je het maar helemaal aangezien je geen zin hebt om een beetje te zoeken -audio en video -music managment daar staan een hoop progjes om iets met muziek bestandjes te doen bijv.AV Music Morpher Gold Basic 2.0.78 gewoon ff zelf verder zoeken als deze niet goed genoeg is gebruik bijv. google of de zoekfunctie op download.com "edit music files" ofzo als keywords
nee man, je bent het beste af met soundforge of wavelab, is geen freeware maar ik zou gewoon de full version downloaden. is zo gevonden
Je moet ff zoeken naar Total Recorder van Highciteria, heb ik ook weleens gebruikt en is een goeie. Oh wacht hier heb je de link..... http://www.hitsquad.com/smm/programs/TotalRecorder/
Goldwave is een handig proggie, is geloof ik shareware of freeware, en te vinden met google of op download.com. Heel geschikt om audio op te nemen en te bewerken, en niet moeilijk te leren.