GoldenEye007 voor Arcade: Dringend Hulp Nodig

Discussie in 'Algemeen' gestart door lupaie, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Dit bericht kreeg ik via een aantal bekenden binnen de Rarescene. Het is belangrijk dat mensen nu niet alleen maar dromen en roepen over het feit dat GoldenEye moet uitkomen voor LIVE ARCADE....maar gamers moeten nu hun stem laten horen!

Doe dus aub mee. We hebben genoeg leden hier om in ieder geval iets uit te maken! Het is maximaal 30 seconden werk..dus please :)

Uhm...het spel is al klaar voor Arcade... Rare heeft het helemaal omgezet voor Arcade maar Nintendo en Microsoft liggen een beetje in de clinch over de rechten, en dat terwijl MGM en Activision de rechthebbenden van de 007 licentie al akkoord zijn gegaan.... Nintendo en Microsoft gaven aan dat als er genoeg vraag was dat ze er dan toch werk van zouden maken.

Hier is de link -->

TEKEN HIER

en hier de engelse tekst:
    To: Gamers
    Rare's Goldeneye 007, one of the best First Person Shooters of all-time, has currently been canned for release via the Xbox LIVE Arcade on the Xbox 360 due to a disagreement between Microsoft and Nintendo on the proceeds.

Fortunately, it seems that a public outcry is all that is needed to still have this classic title see release. We, the fans, must prove to both Microsoft and Nintendo just how badly we want to see one of gaming's greatest titles re-emerge and enlighten the hearts of many of us Goldeneye/Rare fans once again.

If you truly do want to see Goldeneye re-released on the Xbox LIVE Arcade, then sign this petition. You will be playing your part in the game's future.

Sign now and let your voice be heard!

Sincerely,

DANK JULLIE ALLEN!

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  2. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan :)

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Begin eerst maar eens een pertition tegen Dedicated servers bij Team fortress 2.

4. th3 du7ch devil

th3 du7ch devil New Member

Leuk Bevonden:
    0
    GEDAAN kan niet wachten ik heb ook gehoord dat banjo kazooie meschien ook komt

5. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    done!!

6. Dayuum

Dayuum Guest

Die petities hebben nog nooit gewerkt en zal vooral niet werken met microsft

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wacht eens even...

waar kan ik lezen dat het een feit is dat nintendo en MS in de clinch liggen? of dat goldeneye überhaupt zou uitkomen voor xbox 360 arcade?

Zijn dit niet allemaal maar geruchten...? in dat geval valt er nergens voor te vechten.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    proberen is geen probleem, het scheelt maar 30 sec idd.
    als jullie het op andere gamefora's als Gamevillage en gamed gaan plaatsen zijn ze vandaag/morgen nog over de 1000 heen
    (ik was 551)

9. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meteen gedaan. Dat spel moet en zal op XBLA verschijnen!

10. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
  11. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik strakjes even doen!

Hylian heeft van meerdere bronnen die 'geruchten' opgevangen, hij als eigenaar van rare-elite en de mannen achter rarewitchproject hebben de bronnen gecheckt voor zover mogelijk, daarnaast hebben we heus wel bronnen van binnen hoor :) ... en daarnaast is nooit geschoten altijd mis..en het kost je maar 30 seconden.

Nooit geschoten is altijd mis.

true...maar ook die zal met dezelfde problemen kampen. Banjo 3 informatie zou als het goed is in Fubruari verschijnen. In mijn avatar kun je alvast een voorproefje zien.

Je bent zelf zo vrij om het doen, het opzetten van een petition kost niet veel meer tijd als een protest-reply alhier :)

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dit gaat dus niet lukken, ik denk niet dat een bedrijf als Nintendo van gedachte veranderd als je 300.000 handtekeningen van Xbox360 bezitters ontvangen.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Petities werken helaas niet, dus dat maakt dit topic overbodig (helaas)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina