GoldenEye

Discussie in 'Algemeen' gestart door tha messenger, 20 jun 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  2. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe EA ook z'n best doet, de Goldeneye die door rare is ontwikkeld zullen ze nooit overtreffen !
    Ik ben wel erg nieuwschierig wat van GE-RA gaat worden !

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Rogue, geen q.

Ziet er aardig uit, al een stuk beter dan eerdere EA Bond spellen. Maar of het ook echt goed word.. Everything or Nothing valt niet onder 'prachtig' bij mij.

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Het ziet er mooi uit, maar de klassiekerstatus van de N64 versie gaan ze er toch niet mee bereiken denk ik. Komt er eigenlijk live in? Ik kan de links even niet bekijken, duurt eeuwen om die sites te laden? Waarschijnlijk tijdelijk probleem met hun server, hoop in elk geval dat er eens een 007 uitkomt met mooi uitgewerkte live mp.

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat deze game absoluut geen succes wordt. Sowieso gaat logischerwijs iedereen het spel vergelijken met het niveau van de eerste echte goldeneye op de N64. Aangezien dat spel gemaakt was door Rare, die overigens veel beter is dan EA, is het al haast niet overtrefbaar. Al helemaal niet door EA Games want die heeft een niet al te beste reputatie. Ik zag net de trailer en ik kreeg gelijk de indruk dat EA weer een soort van ''rambo'' actie spel wou maken. Want bij de vorige EA games lag de nadruk meer op actie dan op verhaal. Goldeneye had een goed verhaal, en was uitstekend nagemaakt door Rare. Maar hoe willen ze nu een vervolg op Goldeneye maken met een goed verhaal? Ik denk eerder dat het actie, actie en actie wordt en dat gaat dan (natuurlijk) ten koste van het verhaal.
    Ik hoop dat EA Games toch een goede game op de markt zet, zo niet, dan hoop ik dat het eindelijk bij EA doordringt dat ze het niet kunnen en dat ze dan eindelijk een keer een game maken waar hun talent wél voor weggelegt is.

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen... EA krijgt het altijd weer voor mekaar om een keimooie trailer neer te zetten ;)

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het goede van de Rare topper Goldeneye was dus echt niet het verhaal!! :p De gameplay was voor die tijd revolutionair op een console en speelde geweldig :p Maar het verhaal ;)? Nee man! :p Dan kijk je toch de film bij een gamemake van een film.

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gehad met Bond-games sinds EA al die flopspellen (mijn mening :p) heeft uitgebracht. Deze game ga ik zeker niet kopen.

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik vind nightfire anders best te pruimen :)
    vooral de multieplayer is echt vet.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja nightfire is geen flop, maar ook geen topspel, het is gewoon veel te makkelijk

volgens mij kan goldeneye best een goed spel worden, ik hoop iig net zo goed of zelfs beter dan EON omdat dat het beste bondspel tot nu toe is na goldeneye

11. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Vet mooie trailer! FF in de gaten houden..! :p

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me zeer leuk om eens een keer een bad guy te spelen in het wereldje van James Bond. Ben benieuwd hoe het verhaal nou op Bond neerkomt en of je ook echt tegen hem zult moeten vechten. Can't wait!

13. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Toen Rare met GE kwam was het Da Bom !
    De game had ongelovelijke graphics, geluid en de motion-capture die Rare TOEN neerzette is NU nog nog als beste OOIT in een game verwerkt !
    Als de ontwikkelaar van GE-RA er eerst nou een voorzorgen dat de personage in-game hun rifle met 2 handen vasthouden dan zijn ze op de goede weg.

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me wel wat....

15. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    EA = mooie trailers = kopen = teleurstelling = lelijk spel = boosheid (= alles kapot maken }:]) Conclusie EA zuigt over het algemeen ZWAAR

16. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    klopt eigenlijk wel...

17. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom laat ea de game niet gewoon over aan free radical design, die zouden er een toppertje van maken

18. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    waarom goldeneye en niet iets anders? nu gaat iedereen het gelijk vergelijken met de eerste goldeneye game en tsjah.. dan word het natuurlijk gelijk al nix.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het concept is wel leuk, we zullen zien hoe de game wordt!

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina