Guitar Hero Uitgever: Harmonix Ontwikkelaar: RedOctane Genre: Muziek Release: TBA Info: XBW gamepage: n.n.b afbeeldingen: n.n.b filmpjes: n.n.b
Van mij zou het mogen maar ik zie het niet snel gebeuren. Hoewel het spel zelf best multiplatform zou kunnen gaan is het "probleem" de controller. RedOctane zou dan of voor iedere platform een aparte gitaar moeten maken of 1 die geschikt is voor alle platformen. En ik moet eerlijk gezegd nog de controller tegen komen die voor meerdere platformen geschikt is en ook daadwerkelijk goed werkt op al die platformen want meestal is het zo dat ze niet helemaal tof werken op alles
@Nemesis: Misschien kabeltje voor je elektrische gitaar met usb aansluiting een optie? Zou anders toch iets meer in de geest van een aparte gitaar per console gaan worden denk ik..
of gewoon een draadloze, en dan met verschillende plugs(ps1/2/3, xbox/xbox 360 enz enz enz) is miss wel een oplossing
Ah shit, ik wist niet dat er al een thread was van Guitar Hero De zoekfunctie gaf niks aan Anyways, het is alleen deel 2 die naar de X360 komt. Dus misschien dat mijn draadje toch mag blijven omdat de startpost wat representatiever en uitgebreider is ?