Xbox handheld?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Edris, 28 jan 2006.

  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    In een interview met BussinessWeekly sprak Xbox-hoofdman Peter Moore over de mogelijkheid dat Microsoft zich ook zal gooien op de portable entertainment markt.​
    Moore heeft genoeg van al die zogenaamde ipod-killers die toch floppen. De mogelijke handheld van Microsoft mag geen gekopieerde iPod worden en zal naast films en muziek ook games aankunnen (waardoor het wel veel op een gekopieerde PSP klinkt). Meneer Moore beseft dat ze met iets unieks op de markt moeten komen en zien het gebruik van het Xbox merk als zo'n troef.​
    Vraag is of deze XboP (of Xboy, of hoe ze het ding ook gaan noemen) niet te laat zal uitkomen. Nintendo heeft juist haar DS in een zeer aantrekkelijk nieuw jasje gestoken en veegt de vloer met de PSP als het aankomt op games. De PSP heeft dan weer een eigen winstgevende markt kunnen opbouwen met haar UMD-medium en dan heb je die grote Apple-Jobs-Pixar-Disney overeenkomst die recent is voltrokken. Het is maar een kwestie van tijd voordat Apple met een echte iPod Video uitkomt met exclusieve toegang tot de volledige Disney catalogus (waar sportzender ESPN en filmstudio Buena Vista en anderen ook bij horen) en dit via iTunes.



    bron: gamesplanet.be
     
  2. basovich

    basovich Guest

    och zou wel leuk sijn allee platformen ook een handheld ;)..
     
  3. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    It's a war out there! I tell you!!

    Ze zijn volop bezig.. leuk voor de ontwikkeling..
    Apple had btw allang met een iPod video kunnen komen.. tis dat ze een strategie hebben om het tot daar op te bouwen en op iedere tree van de trap veel te kunnen verdienen.
     
  4. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. tenzij ze met iets innovatiefs komen als de DS geef ik ze weing kans om wat winst te stelen :)
     
  5. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik in ieder geval verwacht van dat ding :
    verbeterde communicatie mogelijkheden tov. de huidige handhelds
    toegang tot xbox live
    downloadbaar spul
    microsoft points ook op de handheld
    arcade spelletjes erop
    msn erop
    aansluitbaar op de 360

    en dat allemaal met een aangepaste versie van windows mobile erop..
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd niet van Handhelds. En als microsoft er 1 uitbrengt tja..
    Hij zal een hoop gaan kosten denk ik. En ik denk dat Microsoft zich beter op andere dingen kan gaan richten. Windows Vista enz. Handhelds tja Nintendo begon ermee en blijft er heer en meester mee.
     
  7. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of de handheld het wel goed gaat doen want nu net de psp en de DS uit is...
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik vind het ook niks voor microsoft.
    Het begint dan allemaal een beetje op namaak te lijken.
    Ik bedoel een handheld; welke zal ik eens nemen...
    Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier keer op keer op blijven wachten.
     
  9. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n PSP ligt ook al stof te happen, ik gebruik em alleen maar als MP3 speler. :eek:
    Een portable Xbox lijkt me niet zo boeiend eigenlijk, ik denk dat MS zich beter volledig op de 360 kan richten.
     
  10. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een psp waar ik letterlijk helemaal niks mee doen, en xbox 360 waar ik ook vrij weinig mee doe dus....
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou inderdaad wel vet zijn als microsoft ook met een handheld komt op de markt
     
  12. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat er allemaal op zou zitten ga ik hem wel halen :9
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ach, als je naar de grote van de Xbox 1, en de Xbox 360 + voeding kijkt denk ik niet dat dit een handheld gaat worden :+
     
  14. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij hoef er geen handheld te komen. Ik speel toch veel liever op een groot tv-scherm..Ik denk trouwens dat het er nooit echt van zal komen.
     
  15. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ik heb ook nog ergens gelezen dat het waarschijnlijk niet echt een handheld word op het gebied van games, maar meer video's en mp3-tjes, en dat xbox het handelsmerk word
     
  16. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat het eerder een mp3-speler zal worden. Ik denk dat dit vooral is ingegeven door de nieuwe muziek online-dienst die ze samen met mtv gaan uitbrengen. Op CES hebben ze hierover al iets gezegd.
     
  17. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, straks is de accu alleen al net zo groot als een PSP :D
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Handheld zou heel vet zijn hoor, maar dan zou ik toch eerder mijn geld uitgeven aan een HDTV :)
     
  19. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    maar zal het ook echt de xbox onder de handhelds worden? Dat je min of meer een breedbeeld handheld hebt zeg maar haha. Zo`n lekkere koelkast.
     
  20. Juriaan

    Juriaan Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm, het ligt mischien aan mij
    Maar de iPod video is allang op de markt
    ik heb hem ook in mijn bezit ?
     

Deel Deze Pagina