Hallo mensen, Veel mensen op internet denken dat ze het design van de nieuwe xbox 2 die waarschijnlijk in het begin van 2006 word gelauncht al kunnen laten zien, dus ik d8, laat ik hier is een draad over gaan maken waar mensen hun leuke xbox 2 plaatjes kunnen posten! deze heb ik zelf op een site zien staan en vind ik erg mooi, en dees(minder mooi) dus als meer mensen er nog een paar hebben post ze dan hiero!
Die onderste is het niet, volgens mij is dat een een of ander standbeeld voor xbox van ms! Zowieso geen xbox2! zowieso zijn het die 2 onderste van jou niet, xbox is al genoeg afgekraakt om zijn grootte , ms zou dom zijn als ze zo'n groot ding zouden maken, ze gaan denk ik voor een compact strak model! greetz wooly ps: plaatjes die ik heb staan hier al op
Ik moet ineens denken aan een vage herrinnering. Was er hier op xbw niet ooit eens een Ontwerp de Xbox 2 met een 3d programma wedstrijd? Ik meen me te herrinneren dat ik deze daar heb gezien.
ik heb er ook nog een paar. Dit zal hem wel niet worden Dit vond ik voorlopig wel ff genoeg. zitten een paar best mooie tussen
die zilveren X met die man erachter, dat is toch het prototype van de xbox1, tenminste zo istie de eerste keer geshowed op een of andere beurs even gegoogled en het is het :
Het zijn allemaal maar zelfontwerpen. Er zitten best wel aardige tussen. Enigste wat we weten is dat deze kleiner en wat lichter wordt dan de huidige en hoop een leuk design. Zal vast wel zoals de PS2 plat en rechtop kunnen staan.
die zilveren X met die man erachter, dat is toch het prototype van de xbox1, tenminste zo istie de eerste keer geshowed op een of andere beurs ja dat kopt. dit was op de E3 in 2000 of 2001 geloof ik om aandacht te trekken.
die zilvere X vink toch wel de mooiste jammer dat ze gekozen hebben voor een rechthoekig zwarte schoenendoos als X box maar goed ff lekker google! Deze vonk wel heel droog moest er gewoon ff bij
Misschien wel, maar dan moeten ze hem wel Wit/gifgroen doen Ik vindt dat echt een dope kleurencombinatie ! lekker stoerrrrrrr