Heey, Ik ben nu al een paar videotheken afgeweest om xbox spellen te huren. Bij alle videotheken zijn alleen ps2 spellen te huur. Weet iemand waar je wel xbox spellen kan huren? Alvast bedankt!! _0/
dat kan meestal toch alleen maar bij de videotheeks, biebliotheken doen daar niet aan zover ik het weet.
Tegenwoordig hebben ze bij onze Videotheek (videoland) 2 xbox spellen te huur, halo en nog 1... Tiz iig wel triest ermee gesteld idd
Bij ons in Beek heb je de Hollywood, die hebben heel veel xbox spellen. Ik weet alleen niet of dat een plaatselijke of landelijke videotheek is.
In Roermond bij videoland verhuren ze ook Xbox games. Ook bij een mediatheek zijn ze waarschijnlijk te huur.
Op internet is wel een videotheek waar je Xbox spellen kan huren (heel veel zelfs). Check eens www.plusdvd.nl Je betaald hier 14,95 per maand en mag dan onbeperkt games/dvd's huren en ze zo lang houden als je zelf wilt.. (ook erg makkelijk).. Verzending is ook nog gratis.. Misschien heb je er wat aan..
Videoland vlaardingen verhuurt en verkoopt xbox-spellen. Dit zijn echter natuurlijk wel gebruikte schijfjes. Maar toch, ze hebben denk stuk of 30 spellen liggen.