Online kopen

Discussie in 'Algemeen' gestart door E-lite Victoria, 30 jan 2006.

1. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej ff een vraagje... ik wil graag online xbox360 spellen kopen maar weet niet waar dat betrouwbaar is EN GOEDKOOP. alvast bedankt

2. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
  3. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    dit is niet het goede forum onderdeel, maar ik zal even een antwoordje geven: http://www.gcshop.nl/ kun je ze voor 10 euro goedkoper EN betrouwbaar kopen! en anders http://www.dixons.nl/ ofzo is ook wel goed

edit: lunachris was me voor :p

4. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
  5. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
  6. bobrules

bobrules doctor x-box

Leuk Bevonden:
    0
    www.nedgame.com maar of het betrouwbaar is weet ik niet...nog nooit iets besteld maar wel zeer goedkoop en een supergroot assortiment

7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    *verplaats

8. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  9. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
  10. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zuiderpark computers

Nog iets goedkoper dan Gcshop, snel, betrouwbaar, en voor diegenen die het interesseert: ze verzenden ook naar Belgiƫ.

11. aa_koch

aa_koch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult wel een tik op de vingers van de mods krijgen omdat dit niet de juiste plek is om die vraag te stellen (maar laten we hopen dat ze zo goedgeluimd zijn dat ze het onderwerp verplaatsen in plaats van het meteen op slot te gooien), maar om je vraag deels te beantwoorden:

- Play.com
    - CD-WOW.com
    - GCshop.nl

Play.com heeft mijn persoonlijke voorkeur omdat ik altijd de volledig Engelstalige versies wil hebben van spellen (ik heb een hekel aan slecht vertaalde handleidingen :)). Ik heb er inmiddels ruim twintig spellen gekocht en in alle gevallen is de levering perfect verlopen. Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat je alleen per credit card kunt betalen, maar daar staat tegenover dat je je niet hoeft af te vragen of je koopje nog steeds een koopje is wanneer je gaat afrekenen -- de verzendkosten zijn namelijk inbegrepen in de prijs.

Bij GCshop.nl zijn die verzendkosten exclusief. Ook al gaat het maar om een relatief klein bedrag kan het soms het verschil maken. Het voordeel is wel dat je per overschrijving kunt betalen, en vaak zijn ze goedkoper dan de Bart Smit/Free Record Shop/et cetera op de hoek. :)

Ik heb zelf geen ervaring met CD-WOW, maar ik lees op diverse fora goede berichten. Het is dat ik niet onnodig nog een account wil aanmaken als dat echt niet hoeft (hoe minder mensen/bedrijven mijn CC-gegevens hebben, hoe beter), anders zou ik er wel een keer bestellen. Ook hier geldt: verzendkosten inbegrepen, maar het feit dat je een credit card nodig hebt, kan een probleem zijn.

En zo zullen er nog een handvol sites zijn, maar dat laat ik aan de andere forumbezoekers over. :)

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

Wtf, dat bedrijf heet zichzelf geplaats 4 minuten van mijn huis, en je kan ze dan gewoon ophalen.
    *Bestelt meteen 4 360 games.

13. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com of gcshop.nl

14. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb bij deze nieuwe zaak besteld: www.gameguild.nl
    De prijs die je ziet is de prijs die je betaald.
    Dus geen verzendkosten, zie alleen dat de site even off line is.
    En op dag van release in huis.

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    www.budgetgaming.nl , daar kan je kijken waar de spellen het goedkoopst zijn, bovendien zijn er ook links naar alle sites.

16. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kost 't verzenden van Play.com naar Nederland ook extra?

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ga niet naar game247!! de service is daar werkelijk waar een hel!!!

18. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    www.nedgame.com en www.dimplus.nl (beide oa in groningen gevestigd) zijn zeer betrouwbaar! bestel er regelmatig of haal het daar af.

goede service

19. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad een prima winkel en ik weet dat het betrouwbaar is omdat ik de eigenaar ken. En het is wel lekker dat de verzendkosten in de prijs inbegrepen zit zodat je niet verast word als je gaat afrekenen.

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Nope....

Deel Deze Pagina