heb limewire op mijn pc staan en werkt in principe goed. als ik iets download heb ik gewoon een mp3 bestand maar als ik het wil opslaan dan staat er tussen haakjes m3u bij... ik weet niet wat het moet voorstellen maar door dat het word veranderd in dat bestand kan ik het niet op mijn mp3 speler krijgen dus weet iemand hoe ik dit opgeslagen kan krijgen als gewoon mp3 of wma bestand?
m3u isvoorzover ik weet een winamp bestand.Als je een hele cd download hoef je aleen maar die file aan te klikken en dan speelt ie automatisch alle nrs
m3u is een playlist bestand. Het enige wat erin staat is welke mp3's in de playlist staan en op welke locatie die mp3's staan. M3u bestanden bevatten geen daadwerkelijke muziekbestanden. In feite heb je er niks aan zonder de bijbehorende mp3's.
Ik kan hem in de winamp wel afspelen maar hoe krijg ik het nou naar mijn mp3 stick? Hij geeft wel een mp3 file naam maar deze is onvindbaar.
als je even leest :{.Het is een sleutel het geeft aleen de locatie aan van de verschillende nrs in een playlist.Album.Het is verder geen muziek bestand.Hety is onbruikbaar
Na wat klooien van mijn buurjongen is het gelukt, gewoon laten afspelen in mediaplayer (rechtermuis knop>> afspelen met media player) dan hoor je hem in media player. Daarna moet je hem opslaan en achter de filenaam .mp3 zetten.