Medal of Honor: Dogs of War

Discussie in 'Algemeen' gestart door GODZILLA, 17 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gamers kheb vraagje weet iemand al iets meer over medal of honor dogs of war voor de xbox of het misgien een co-op mode heeft en hoeveel single player missies er in zullen zitten??? het enige van dit spel weet is dat het weer in europa zal afspelen en niet meer in de pacific dus maar als iemand hier iets meer van weet zouden jullie het dan aub willen vertellen kben een Medal of Honor Fan dus deze gaak ik dan owk 100% zeker kopen mja khoor het wel

    Greetzzz
    ChezZz
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even op Ign voor je gekeken maar daar kon ik nou niet bpeaald veel vinden, sorry :'-(
     
  3. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    ow da maak niet maat of ja kweetniet wie je bent kank owk nie uit je naam halen missgien ben je wel een meisje maar tog bedankt voor het kijken
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    uh...keej
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0

    WTF is dit voor een vaag antwoord ?

    MoH: Dogs of War
    Dogs of War speelt zich weer af in europa maar ik geloof dat je nu niet meer als amerikaan van de 101e airborne division of van het 2nd ranger batallion speelt maar als britse OSS agent
     
  6. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Vreemde reactie. Ook omdat het bijna niet te lezen is. Edit: bedankt Elgee voor de vertaling.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2004
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Interpunctie is handig voor anderen;
    Hij wil dit zeggen denk ik:
    Mja, op deze site staat dat ie online gaat, en met 8 spelers te spelen is. Ik weet niet hoe ze die 8 spelers bedoelen (system link of online). Op die site staat wel geen bron, dus of het klopt is een tweede.

    Staat deze niet in het verkeerde forum? Deze hoort toch in het Games Forum:)

    Edit: Ow, ziet net dat het de PC-versie betreft op de site|:-
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2004
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de vertaling Elgee, dat was echt Nederlands waar ik geen chocola van kon maken :p
     
  9. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    was dat nederlands ? :eek:
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Verplaats naar Xbox games forum.

    Laten we weer ontopic gaan :)
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Na de 2 eerdere MoH games op de Xbox die nou niet bepaald goed waren verwacht ik hier dus ook niet veel van.Dan kan het alleen maar meevallen :)

    BTW. Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat er een soort 2 deel van MoH:Rising Sun uitkwam, met de broer van de huidige hoofdpersoon
     
  12. vrijefietser

    vrijefietser Hakkuh-Bas

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, dat heb ik ook gelezen. Is dat dan niet pasific assault voor de pc geworden? want z'n broer kan onmogelijk in europa zitten ivbm. de verhaal lijn van rising sun
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dogs Of War isd gewoon een vervolg op Rising SUn mensen pfffffffffffffff
     
  14. MRpainkiller

    MRpainkiller Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    EA games heeft nog alleen vage informatie losgelaten over de nieuwste MOH. EA kennende zullen ze straks met meer info komen. tis nu al bekent dat je (alweer) een Amerikaaan bent en weer tegen de Nazi's zal vechten. Ik vin dit wel heel jammer. ik begin nu wel een beetje te kotsen van de patriotiche amerikanen. ze hadden nu beter een russisch verhaal kunnen bedenken, dan zou dat eens een leuke afwisseling zijn.
    maarja amerikanen die willen je natuurlijk weer eens hersenspoelen en jou laten geloven dat ZIJ de genen waren die de nazi's hadden verslagen. maarja ik kijk wel uit naar dit spel , ik hoop wel dat ze eens flink wat meer levels in het spel maken want in FRONTLINE was ik binnen een paar uur al klaar met spelen.
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Frontline was matig, Rising sun was slecht... Als dogs of war de trend niet wil breken moet het wel verschrikkelijk zijn ;)
    Nee, come on, ik zou echt niet veel verwachten van deze game.
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zouden ze met dogs of war bedoelen
     
  17. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    dat je honden moet afschieten :D j/k
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb minder vertrouwen op Medal of Honor's op de console. Allied Assault en Paciffic Assault zijn stukken beter dan resp. Frontline en Rising Sun. Hoe het komt vraag ik me ook af. Ze zijn door andere teams gemaakt. Maar oké, ik hoop dat Dogs of War wel beter wordt.
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    letterlijk vertaald betekent dogs of war, honden van de oorlog... dan zou je dus kunnen denken aan het omleggen van belangrijke Nazi kopstukken... dat lijkt me dan het meest aannemelijk... anders zie ik geen verband met de titel...
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dogs of War is gewoon een stoer bedoelde nickname voor een groepje soldaten. En van wat ik heb begrepen speel je in deze game ook squad based missies. Vandaar de titel dus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina