MP3 speler

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pussyfart, 16 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pussyfart

Pussyfart ''The black dots''

Leuk Bevonden:
    0
    Yo!

Ik ben op zoek naar een MP3 speler voor rond de €200,-

Ik heb deze momenteel op het oog, maar ik ben er nog niet zo van overtuigd. Ik ben dus op zoek naar een kwalitatief goede MP3 speler (geen cd speler dus).

De speceficaties van de Decktron:

' Grafisch display met 7 achtergrondkleuren
    Je ziet op het display in één oogopslag alle informatie die je nodig hebt. Doormiddel van ID3 tags scrollt de naam van de artiest en de titel van het nummer door het scherm. Daarnaast kun je het uiterlijk van je MP3 Speler met één druk op de knop veranderen voor een compleet andere look. Je kunt namelijk tot 7 achtergrondkleuren instellen. Zo ziet je MP3 Speler er dus elke keer weer anders uit.

MP3 / WMA / ASF
    You name it and it's got it. Op KaZaA vind je ook vaak nummers in het WMA formaat, daar merk je over het algmeen weinig van, totdat je het nummer op je MP3 Speler zet. Die speelt 'm namelijk niet. We weten hoe irritant dat is, en hebben gezorgd dat je MP3 Speler gewoon alles kan afspelen.

FM Radio luisteren en opnemen
    Behalve je eigen MP3's kun je ook gewoon naar de radio luisteren. Hoor je nou een plaat die je zelf ook wilt hebben dan druk je gewoon op de record-knop. Je MP3 Speler neemt dan op van de radio. Door een speciale MP3 encoding functie wordt hetgeen wat je opneemt direct omgezet in MP3 waardoor je ongelofelijk veel ruimte bespaart en optimaal gebruik maakt van je 128mb. En misschien een tip, hoor je ook vaak een nummer dat je wel zou willen downloaden maar je hebt geen pen en papier bij de hand om de titel op te schrijven? Neem gewoon de DJ op wanneer hij de naam noemt!

Voice recording
    Behalve van de radio kun je natuurlijk ook je eigen stem, of de stemmen van anderen opnemen. Je kunt zelf de kwaliteit instellen (16, 32 of 64 kbps) waardoor je optimaal gebruik maakt van de ruimte op je MP3 Speler.

Twee hoofdstelefoon aansluitingen
    Je kunt natuurlijk in je eentje naar je muziek luisteren, maar waarom niet samen met je vrienden? De Decktron heeft 2 line-out ingangen aan boord, waardoor je twee oortelefoontjes kunt aansluiten. Zo hoef je nooit meer je huidige setje te delen met iemand anders.

Puur gebruiksgemak
    Net als iedereen vinden we gebruiksgemak heel belangrijk. Maar hoe makkelijk onze baby te bedienen is… onze concurenten hebben er slapeloze nachten van. Je hoeft geen ingewikkelde programma’s op je computer te installeren zoals bij andere MP3 spelers; gewoon het gebruiksgemak van Windows of MacOS. Je hoeft de MP3 Speler niet te installeren of in te stellen, het is gewoon een kwestie van ‘m in de computer pluggen. We veranderen Plug & Prey in Plug & Play. Daardoor kun je het bijgeleverde stekkertje op elke willekeurige computer inpluggen en je muziek met je vrienden delen.
    Steek de stekker in de USB drive en een extra schijf verschijnt in Deze Computer. Dan is het slechts een kwestie van mp3’s met sneltreinvaart (circa 900 KB/s) kopiëren en plakken.

Jij hebt de volledige controle
    Je bepaalt zelf welke nummers er op je MP3 speler komen, en welke niet. Je hoeft niet meer op een CD eerst 10 tracks over te slaan voor je dat vette nummer vindt, maar maakt een eigen compilatie van alleen de tracks die jij leuk vindt. De bestanden blijven met gemak 10 jaar op de MP3 Speler staan, en kunnen 1 miljoen keer overschreven worden.

FlashDrive
    Met een druk op de knop verander je je MP3 Speler in een FlashDrive, waardoor je er naast MP3 files ook gewone bestanden op kunt zetten om overal mee naartoe te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een PowerPoint presentatie of een Word document voor school of werk. Plug ‘m in elke computer, en je hebt weer toegang tot je files.

Upgradeable firmware
    Ook na aankoop van je MP3 Speler blijft de fabrikant de firmware upgraden om te zorgen dat je altijd up-to-date bent met de laatste mogelijkheden. We roepen dat dit de MP3 Speler is met de meeste functies is voor z'n prijs, en we zijn van plan om dat nog even te blijven doen!'

Is deze mp3 speler mijn €130,- waard?

Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  2. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vind je 128 mb niet wat weinig

3. Pussyfart

Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het niet om, ik kan hem altijd nog upgraden. Reageer dus alleen als je iets nuttigs te melden hebt.

4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hmm deze mp3 ziet er heel goed uit en de functie's zijn geweldig.
    128 mb is wel ok want het kan WMA files afspelen

5. Pussyfart

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit dus een goede keuze? Of moet ik meer naar de bekende merken kijken?

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk raad ik je aan 250 euro neer te leggen voor de mini ipod. Deze heeft 4GB en iPod is gewoon heel goed. Hij is alleen nog niet uit geloof ik dus dan zal je heel eventjes geduld moeten hebben. En anders moet je maar even naar de spelers van iriver kijken, die zijn ook heel goed.

7. Pussyfart

Leuk Bevonden:
    0
    Vers! Kun je me misschien een link geven?

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Even zoeken, ik edit mn post zo

Hier een link naar de mini ipod: http://www.apple.com/ipodmini/ het is de iPod mini, de small (normale) is eigenlijk hetzelfde maar deze heeft meer ruimte en is wat groter.

Hier misschien wat irivers die geschikt zijn:

http://www.mp3man.nl/product/1900 (256 mb is wel wat aan de kleine kant)

http://www.mp3man.nl/product/1900 (geld hetzelfde als boven)

en dan deze (mijn favoriet van deze 3 ): http://www.mp3man.nl/product/2794

Deze heeft 1.5 GB en is een goed ding (vriend van me heeft m)

Zelf blijf ik er wel bij dat de iPod het beste is maar het nadeel is dat je nog even moet wachten.

9. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Kep zelf een Minidisc speler en kan je die aanraden. Het was wel een vrij dure van Sony, maarrrrrr ik kan op een schijfje ook MP3 files zetten die hij vervolgens probleemloos afspeelt. Naast MP3 ondersteunt hij ook WMA trouwens.

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hij zoekt een mp3 speler aart ;)

11. Pussyfart

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor de links! Ik ga ze gelijk ff checken;)

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Owe en als je wat meer geld over hebt dan kan je ook gewoon de normale iPod doen met 15, 20 of 40 GB, deze zijn alleen wel wat duurder maar check die ipod site die ik je gaf maar even. En als je die niks lijkt zou ik is kijken naar de iGP-100 1.5 GB (http://www.mp3man.nl/product/2794 , gaf ik je net ook maar goed :p)

13. Pussyfart

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de lijst even aangepast!

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    al die dingen hebben maar 256 mb, passen dus niet veel nummers op en die merken heb je nog nooit van gehoord joh :confused: ga gewoon voor de ipod of iriver ;)

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    mij lijkt ie wel goed (128 mb is iets van 35 nummers) maar 130 valt wel mee vind ik

16. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Wacht op de IPod... zoals iedereen al zegt!!!

17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    voor minder dan 170 euro heb je een net zo draagbare minidisc speler met veel meer functies en extra 'geheugen' voor een zeeer betaalbare prijs..

of idd, ipod :)

18. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    hij speelt ook MP3's :p Je hebt een betere deal daarmee. Plus, chicks diggen een Minidisc speler meer dan MP3 :p

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Er loop hier ook al een MP3 draad.
    Ga daar maar verder. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina