Pc beelden opnemen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door McLaren, 12 mrt 2003.

1. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik kan opnemen wat er gebeurd op mijn pc, en opslaan op hdd, vb als ik een game speel dat ik dat dan kan opnemen.
    Help me plz

2. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    mss kun je je pc op je tvtje aansluiten en dan met video opnemen

3. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Wil je zeg maar beelden zoals ze gebruiken in Gammo maken met je eigen pc?

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hier ervaring mee maar t is een heel verhaal...

Je kan t het beste met een digitale video camera doen. Als je dat wilt doen en je weet niet hoe pm me dan maar

Als je dat nie wil heb je camtasia nodig maar hierdoor wordt je pc heel erg traag... dus als je ingame footage wil opnemen heb je een monster pc nodig dus echt een 3ghz met 1024 MBram (kan je downloaden op: Techsmit, trial dan)

Overige vrage? om me dan maar

5. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet hier uitleggen hoe je dat doet met die digitale camera? Ik heb namelijk geen monsterpc en het lijkt mij ook wel lachen zo'n opname te maken.
    En is het ook mogelijk met de xbox?

6. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Camtasia is goed , gebruik dat nu en het neemt bijna niets in van je snelheid , alleen als je op games gaat spelen en wilt filme , daan heb je wel monsterpc nodig :d

Denkik niet , je hebt software nodig en ik denk niet dat je dat op je xbox zal krijgen

Ps: je moet me maar pm'e als je site wilt voor volledige versie van camtasia

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb in tv in op mijn videokaart. Zo kan ik dus ook Xboxen via pc (niet rechtstreeks naar monitor). En opnemen met ATI programma.

8. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    sterk van je ;) hint voor redbullet :p

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    had je niet een progje daarvoor?
    mijn clan heeft dat om filmpjes te maken voor COD: UO
    zeer dope om met 6 jeeps naast elkaar op een vlakte te crossen en dat terug te zien :cool:

zoek eens naar fraps :cool:

10. Reus

Reus Guest

welk spel wil je opnemen? Vaak zit er een build in feature in een spel waarmee je zogenaamde demo's kan recorden.

//edit, hm enige is dat je ze dan alleen ingame terug kan krijgen omdat het spel alleen een soort sript op slaat.

ja fraps is the way to go.

"Fraps is ontworpen om de frequenties te kennen van de beelden uit de spelen DirectX en OpenL. De naam Fraps (in een van de hoeken van het scherm) is afgeleid van de termen 'Frames per Seconde'. Hij meet de frequenties van beelden door de verzoeken van de procedure Flip in DirectDraw in het oog te houden. Het spel noemt de functie Flip wanneer hij dubbele tamponnement gebruikt en wanneer hij behoefte heeft om tussen twee oppervlakte te verwisselen. U kunt captures van het beeldscherm maken en van video's in het formaat AVI."

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wow, dat is een oude reactie van mij, hield me hier toen nog bezig toen ik nog Battlefield filmpjes maakte :)

Camtasia kan je idd dus niet goed gebruiken bij games, verder wel. Maar het is al super lang geleden met die camera, je moest hem dan via firewire aansluiten en dan kon die camera wat er op je monitor gebeurd capturen, wat dan weer werd opgeslagen op de camera, of op je pc. Maar dat is nu al anderhalf jaar terug... geen flauw idee meer hoe ik dat deed :+. Dus of je googled ff naar een tutorial of je gebruikt fraps.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Fraps is een heel gemakkelijk en goed programma! :)

13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    www.fraps.com

met trail verise kan je maximaal maar 30 sec opnemen
    met de volledige versie on eindig

Deel Deze Pagina